بی‌اطلاعی فرماندار بویراحمد از برگزاری نمایشگاه در شهر یاسوج
بی‌اطلاعی فرماندار بویراحمد از برگزاری نمایشگاه در شهر یاسوج
مهدوی‌مطلق گفت: به عنوان فرمانداری شهرستان از این نمایشگاه‌ها بی‌اطلاع هستیم و نمی‌دانیم کجا برای برگزاری نمایشگاه تصمیم‌گیری می‌شود.

فارس نوشت: برگزاری نمایشگاه‌ معرفی تولیدات استان کهگیلویه و بویراحمد همواره مورد انتقاد بوده، چاقوی زنجان که در نمایشگاه‌های گذشته عرضه شد و مورد انتقاد واقع شد حالا هم عرضه عسل استان اردبیل در نمایشگاه تولیدات استان گلایه‌هایی را به دنبال داشت‌.

اما شهرام مهدوی‌مطلق در همین خصوص به خبرنگار فارس گفت: برگزاری نمایشگاه در مرکز استان اشکالاتی دارد و حتی اصناف نسبت به برگزاری این نمایشگاه انتقادات و اعتراضاتی دارند.

فرماندار بویراحمد افزود: استان در بخش کشاورزی خصوصا تولید عسل اگر جزء استان‌های برتر نباشد استان ضعیفی هم نیست اما در نمایشگاه اخیر عسل اردبیل در میان محصولات تولیدی کهگیلویه و بویراحمد به نمایش درآمده است که به بخش تولید ضربه می‌زند.

وی بیان کرد: سالانه تسهیلات اشتغالزایی فراوانی برای تولید عسل پرداخت می‌شود اما به جای اینکه در این نمایشگاه‌ها محصولات تولیدی استان عرضه شود و تولیدکنندگان استانی با هم به رقابت بپردازند محصولات سایر استان‌ها به نمایش گذاشته می‌شود که باعث اعتراض مردم شده است.

مهدوی‌مطلق بیان کرد: از طرف دیگر قیمت محصولاتی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود بالاتر از محصولاتی است که در سطح شهر یاسوج به فروش می‌رسد‌.

وی ادامه داد: نمایشگاه‌ها در مصلی امام خمینی(ره) شهر یاسوج که یک مکان مقدس برگزار می‌شود اما متاسفانه شئونات اسلامی در این نمایشگاه‌ها رعایت نشده و باعث شده مردم به این وضع اعتراض کنند.

مهدوی‌مطلق عنوان کرد: به عنوان فرمانداری شهرستان از این نمایشگاه‌ها بی‌اطلاع هستیم و نمی‌دانیم کجا برای برگزاری نمایشگاه تصمیم‌گیری می‌شود.

فرماندار بویراحمد خاطرنشان کرد: مصلی شهر یاسوج به عنوان یک مکان مقدس باید جایگاه برگزاری نمایشگاه‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و کتاب باشد نه محل برگزاری نمایشگاه‌های تجاری و تبلیغاتی، ضمن اینکه اصل برگزاری نمایشگاه در استان آسیب‌شناسی شود و به نحوی باشند که به تولیدات محصولات صنایع دستی، کشاورزی و سایر تولیدات استان ضربه نزند.

انتهای پیام/