تذکر مهدی روشنفکر به وزیر ارشاد
تذکر مهدی روشنفکر به وزیر ارشاد
در پی انتقاد پایگاه خبری سفیر یاسوج از نبود اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان بویراحمد،مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به وزیر ارشاد تذکر داد.

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج، مهدی روشنفکر در این تذکر چنین قید کرده است: فرهنگ به عنوان زیربنای توسعه در بخش های مختلف تا جایی در استان ما مورد بی‌مهری قرار گرفته که شهرستان مرکز استان فاقد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

راه‌اندازی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویراحمد و ارتقای نمایندگی دو شهرستان دنا و مارگون به اداره در دستور کار مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گیرد.

مهدی روشنفکر همچنین به وزیر راه در خصوص بسته ماندن راه‌های استان به خصوص راه‌های روستایی تذکر داد.

این نماینده مجلس در تذکر به وزیر راه چنین آورده که چرا باید همچنان جاده‌های روستایی در مناطق مختلف تنها با بارش یک برف بسته بمانند.

وی با قدردانی از تلاش راهداران چنین آورده که باید وزرات راه فکری به حال جاده‌های برف‌گیر روستایی کرده تا مردم چنین دچار مشقت نباشند.

روشنفکر همچنین به وزیر نیرو در خصوص مشکلات آب و برق پس از بارش اولین بارش برف در استان تذکر داده که چرا باید تا این اندازه دستگاه‌های خدمات رسان آب و برق ضعیف عمل کنند.

  • منبع خبر : سفیر یاسوج