اقوم ایرانی برای دفاع از کشور متحد هستند
اقوم ایرانی برای دفاع از کشور متحد هستند
سردار «حکمتیان» گفت: قوم کُرد و لُر برای دفاع از کشور متحد است و توطئه و نیرنگ‌های دشمنان برای شکستن اتحاد اقوام و تجزیه ایران اسلامی محکوم به شکست است.

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج، به نقل از روابط عمومی تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد، سردار «حسن حکمتیان» امروز جمعه (۱۶ دی ۱۴۰۱ ) پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر میرآباد در آذربایجان غربی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تشریح توطئه های دشمنان، اظهار داشت: آمریکایی‌ها و ایادی آنها در دوران پس از انقلاب و دوران دفاع مقدس توطئه پردازی کردند و ۱۷ هزار نفر را از طریق منافقین و ترور به شهادت رساندند و در هشت سال دفاع مقدس نیز ۲۳۰ هزار نفر از عزیزان ما را به خاک و خون کشیدند و ۴۷ هزار آزاده و ۵۰۰ هزار جانباز داریم.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ما یک ملت واحد با زبان و گویش‌ها و مذهب‌های متفاوت هستیم اما در کنار یکدیگر با اتحاد و همبستگی و انسجام برای دفاع از ایران اسلامی در مقابل دشمنان ایستاده‌ایم.

حکمتیان به حضور رزمندگان تیپ ۴۸ فتح برای دفاع از مرزهای شمال‌غرب اشاره کرد و خطاب به نمازگزاران کُرد، گفت: ارادت لُرها نسبت به کُردها ارادت قلبی است و امروز احساس نمی‌کنیم که در یک منطقه غریب به سر می‌بریم بلکه از جنس شما هستیم.

وی ابراز کرد: رهبر انقلاب اسلامی درباره کردستان فرمودند «سرزمین فداکاری‌های بزرگ و مجاهدت‌های خاموش» و این عبارات را برای هیچ قوم و تباری در ایران اسلامی به کار نبردند.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروز دشمن به صورت ترکیبی علیه ایران اسلامی وارد صحنه شده است و ناتوی فرهنگی، تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و قتل‌عام فرهنگی را علیه ما راه انداخته‌اند و جای ارزش‌ها و ضد ارزش‌ها و جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند که همه ما تکلیف داریم در این جنگ روانی و تبلیغاتی و اقتصادی وارد عمل شویم و روشنگری کنیم.

حکمتیان گفت: دشمنان امروز اقتصاد و معیشت مردم را تحت تاثیر قرار داده‌اند و به دنبال این هستند که ساختار نظام اسلامی را تغییر دهند.

وی ادامه داد: ۲۲۰ شبکه ماهواره‌ای و رادیویی به صورت شبانه‌روزی علیه ایران اسلامی دروغ‌پراکنی می‌کنند و دشمن با همه عِده و عُده آمده است تا ایران قوی و قدرتمند را ضعیف و ذلیل کند.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در دوران دفاع مقدس آمریکا و غرب مواد شیمیایی در اختیار صدام قرار داد تا علیه ایران استفاده کرد.

حکمتیان ابراز داشت: مواد شیمیایی که آلمان در اختیار صدام قرار داد مردم سردشت را به نابودی کشاند و کشورهای عربی در کنار صدام ایستادند و کمک‌های مالی و نظامی کردند.

وی با بیان اینکه دشمن خوبی و خوشی مردم ما را نمی‌خواهد و می‌خواهد کشور ما را تجزیه کند و اتحاد و همبستگی ما را از بین ببرد، تصریح کرد: مردم همه قدرت انقلاب اسلامی هستند و باید به صورت جهادی و انقلاب وارد میدان خدمت‌رسانی شویم.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن به هیچ وجه جرأت استفاده از گزینه نظامی علیه ایران اسلامی را ندارد و پایگاه عین الاسد که چشم شیر آمریکا بود را با خاک یکسان کردیم. امروز هژمونی قدرت آمریکا در منطقه و جهان رو به افول بوده و موازنه جهانی در حال تغییر است.

حکمتیان اضافه کرد: دشمنان می‌خواهند از رژیم پهلوی تطهیر کنند اما در تاریخ ایران اسلامی هیچ زمانی ابهت و قدرت امروزی را نداشتیم و قدرت پهپادی جهان هستیم. تولید سرعت علم ایران ۱۷ برابر متوسط جهان است و در پرتاب ماهواره در جایگاه رفیع قرار داریم و مولفه‌های قدرت از آن ماست.

وی افزود: نخواهیم گذاشت خواب دشمن تعبیر شود و این پیچ تاریخی را با عزت، افتخار و اقتدار طی خواهیم کرد و این مملکت در پناه خداوند یکپارچه و محفوظ خواهد بود.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: ملت ما باغیرت و با تعصب است و مردم کردستان در  مردانگی، سخاوت، غیرت و شجاعت زبانزد عام و خاص هستند و همه خوبی‌های دنیا یک جا در مردم کردستان جمع شده است.

انتهای پیام/