ساعات کار ادارات تغییر کرد / یک روز هفته تعطیل کامل شد
ساعات کار ادارات تغییر کرد / یک روز هفته تعطیل کامل شد
استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد برنامه تعطیلی دستگاه‌های دولتی تا پایان سال را اعلام کرد.

کهگیلویه و بویراحمد/سفیر یاسوج

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج به نقل از تابناک کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمد زاده در جلسه مشترک فوق العاده مدیریت سوخت و ستاد مدیریت بحران استان گفت: با توجه به لزوم مدیریت مصرف سوخت در فصل سرد سال و عدم قطعی گاز خانگی در سطح کشور، روز پنج شنبه همه دستگاه‌ها تعطیل خواهند بود.
احمد زاده ادامه داد: بر اساس مصوبه این ستاد، ساعات کار همه دستگاه‌ها در طول روز کاهش ۲ و نیم ساعتی خواهند داشت که بنابراین ادارات از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱ و ۳۰ دقیقه بعداز ظهر به خدمت رسانی خواهند پرداخت.
وی ادامه داد : مراکز خدمات رسان ، اورژانس و بیمارستان ها، پایگاه های هلال احمر، ایستگاه های صدا و سیما و مخابرات، راهدارخانه ها و هر دستگاهی که خدمات عمومی ارائه می دهند از این مصوبه مستثنی هستند.

احمدزاده گفت : دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی تابع تصمیمات مافوق خود هستند و مطابق دستورالعمل اعلامی مراجع بالاتر خود اقدام خواهند کرد.

استاندار افزود : بانک ها هم متناسب با تصمیمات ملی اتخاذ شده از طرف مرکز کشور خواهند بود.
وی ادامه داد: در شرایط فعلی مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها همچنان مانند سابق فعالیت خواهند داشت.

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد گفت : تصمیمات فعلی متناسب با شرایط اعلام شده خواهد بود و از طرف دستگاه ها تلاش شود در ارائه خدمات عمومی مشکل و وقفه ای ایجاد نشود .

احمدزاده در پایان اظهار داشت : اجرای این مصوبه از فردا یک شنبه و از روز دوشنبه به صورت اجباری تا پایان بهمن ماه اجرا خواهد شد.

  • نویسنده : شهروند خبرنگار
  • منبع خبر : تابناک