اجرای ۲۵۰ برنامه طی هفته بسیج در استان کهگیلویه و بویراحمد
اجرای ۲۵۰ برنامه طی هفته بسیج در استان کهگیلویه و بویراحمد
معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۲۵۰ برنامه طی هفته بسیج امسال در این استان خبر داد.

سفیر یاسوج/کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج،سرهنگ سعید برومند زاده صبح روز چهارشنبه ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۱ در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه «بسیج بن بست شکن است»، افزود: «بسیج خدمتگزار ملت ایران» شعار هفته بسیج امسال است.

وی اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج برگزاری کارگاههای و دوره های آموزشی متعدد جهت توانمند سازی برای اقشار مختلف برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدمات رسانی طی هفته بسیج در استان خاطرنشان کرد: ۷۰۰۰ بسته معیشتی طی این هفته بین اقشار نیازمند استان توزیع می شود.

برومند زاده با اشاره به در دستور کار بودن آبرسانی به ۱۸۴ روستا از سوی بسیج سازندگی استان تصریح کرد: طی هفته بسیج امسال آبرسانی به ۲۰ روستا افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: ۲۵۰۰ پنل خورشیدی را هم جهت تولید برق با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در اختیار متقاضیان قرار خواهیم داد که برق تولیدی خریداری می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در هفته بسیج امسال اردوهای جهادی به مناطق کم برخوردار و محروم در حوزه عمرانی و بهداشتی برگزار خواهد شد.

برومند زاده برگزاری میز خدمت، برگزاری یادواره های شهدا در حوزه ها، پایگاه‌ها و شهرها و بخشها، سرکشی از خانواده شهدا، برگزاری اردوهای دانش آموزی و دانشجویی، برگزاری مسابقات ورزشی از جمله پیاده رو ی و کوهپیمایی، نشست های تخصصی و سرودهای پاتوقی. ا از دیگر برنامه های هفته بسیج در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی حساب شده و برنامه ریزی دشمن تاکید کرد: بیش از ۶۰ درصد اخبار وقایع اخیر کشور توسط رسانه های فارسی زبان بیگانه پایه و اساس کذب داشتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بخشی از جامعه مه ما جوانان و نوجوانان هستند ناخواسته مورد هجمه دشمن در این جنگ قرار گرفتند.

برومند زاده تصریح کرد: اصحاب رسانه و مطبوعات به این مسایل ورود کنند و با آفند در مقابله با این جنگ ترکیبی دشمن، مکر و حیله دشمنان را خنثی کنند.

  • نویسنده : علی پاک
  • منبع خبر : سفیر یاسوج