بازخوانی ایثارگری‌های شهدا در برهه کنونی بر دانایی نسل جوان می‌افزاید
بازخوانی ایثارگری‌های شهدا در برهه کنونی بر دانایی نسل جوان می‌افزاید
 معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تبیین و بازخوانی رشادتها و ایثارگری های شهدا در برهه کنونی به عنوان امری ضروری یاد کرد که بر آگاهی و دانایی جوان امروزی می افزاید.

کهگیلویه و بویراحمد-سفیر یاسوج:

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج،سید جواد هاشمی مهر روز سه شنبه در حاشیه غبارویی گلزار شهدا بمناسبت آغاز هفته تربیت بدنی افزود: نسل کنونی با توجه به فرآیند زمانی نسبت به رشادتها و جانفشانی های شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس آگاهی لازم را ندارد و لذا پیشکسوتان عرصه دفاع و جهاد و متولیان امور فرهنگی باید در آگاهی بخشی جوانان جامعه امروز  نسبت به ارزشهای متعالی چند دهه گذشته ایران اسلامی تلاش کنند.

بازخوانی ایثارگری‌های شهدا در برهه کنونی بر دانایی نسل جوان می‌افزاید

هاشمی مهر ، عزت و اقتدار انقلاب اسلامی و جامعه ایران امروز را مدیون‌ از خود گذشتگی های ایثارگران ، آزادگان و خون پاک شهدا دانست و تصریح کرد: آگاهی یافتن هر چه بیشتر  نسل جوان بخصوص دانش آموزان و دانشجویان از این رشادتها نظام اسلامی را  بیش از پیش در مقابل توطئه های رنگارنگ دشمن مقاوم تر خواهد کرد.

در اولین  روز از هفته تربیت بدنی باحضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل و معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش استان،  مدیرکل ورزش و جوانان و سایر مسئولان استانی  و شهرستانی  گلزار مطهر شهدای یاسوج غبارویی و عطرافشانی شد.

  • نویسنده : علی پاک
  • منبع خبر : سفیر یاسوج