حضور مدیران در کف میدان به گره گشایی از مشکلات مردم سرعت می بخشد
حضور مدیران در کف میدان به گره گشایی از مشکلات مردم سرعت می بخشد
 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه مسئولان و مدیران باید در کف میدان و در بین مردم در جامعه حضور فعال داشته و برای مشکلات و موانعی که بر سر راه عرصه تولید و امنیت غذایی وجود دارد،برنامه ریزی کنند.

کهگیلویه و بویراحمد/سفیر یاسوج

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج، سردار حمید خرمدل  در نشست هیات اندیشه ورز سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با محوریت قرارگاه امنیت غذایی بر لزوم توجه جدی همه دستگاههای بخش کشاورزی به برنامه جهش تولید به ویژه افزایش عملکرد در محصولات راهبردی و استراتژیک تاکید کرد.

وی گفت: در دنیا دیگر امنیت فقط از دیدگاه نظامی نیست بلکه در حوزه های مختلف به صورت گسترده وارد شده و با حوزه‌های کشاورزی، امنیت غذایی، بهداشتی و سلامت و سایر عرصه‌ها نیز وارد شده است  که شاهد عینی این مورد را ما در جنگ روسیه و اوکراین مشاهده کردیم که در این جنگ، امنیت غذایی جهان دچار تزلزل و بحران قرار گرفت.

سردار خرمدل افزود:  باید در زمینه امنیت غذایی به صورت جدی همه دستگاه های دخیل در امر کشاورزی و امنیت غذایی وارد شوند و به یک اطمینان خاطر در زمینه تولید محصولات راهبردی و استراتژیک برسیم.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه  امروزه باید به مسائل اقتصادی و معیشتی جامعه و تامین مایحتاج مردم در اولویت و سرلوحه کار همه دستگاه‌های متولی قرار بگیرد.

سردار خرمدل ،پیگیری جدی بیمه مربیان جامعه هدف کشاورزی سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه استان، ارائه خدمات مناسب با جمعیت و نیاز جامعه هدف، پیگیری عملیاتی شدن الگوی کشت، استفاده حداکثری و حتمی از نظرات و تجربیات کشاورزان پیشرو و نمونه و تشکیل تعاونی های روستایی با ارائه خدمات و تسهیلات را مورد تاکید قرار داد.

فرمانده سپاه فتح استان در پایان،  بر امنیت غذایی و لزوم توجه جدی همه دستگاه های بخش کشاورزی به برنامه جهش تولید به ویژه جهش تولید و افزایش عملکرد در محصولات راهبردی و استراتژیک از جمله گندم،  برنج، جو،  ذرت و گیاهان روغنی و همچنین خودکفایی در تولید گوشت قرمز تاکید کرد.
مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه گزارشی از فعالیتهای بسیج جامعه کشاورزی و مجموعه فعالیت های انجام شده و در دست اقدام این سازمان ارائه نمود.

سرگرد پاسدار ستار غلامی گنجه  افزود:  سپاه و بسیج همیشه ، همه جا و در همه عرصه ها به عنوان بازوی توانمند در تمامی بحران‌ها طبیعی و غیرطبیعی در کنار ملت عزیز و شریف ایران اسلامی و به تبع آن در سطح استان ایستاده و خود را خادم و خدمتگزار ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می داند.

وی گفت:  به منظور لبیک گویی به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای مدظله العالی مبنی بر دو حرکت مهمی که  باید توسط سپاه انجام بگیرد، یک حرکت،  حرکت درونی سپاه به معنی تکامل خود و دارای بعدهای معنوی و حرکت پیش روندگی مجموعه درونی سپاه است و یک حرکت، حرکت بیرونی که سپاه باید به عنوان یک جز پیش‌برنده مجموعه کل نظام و انقلاب ایفای نقش نماید، خود را ملزم به حضور در کنار همه دستگاه‌های خدمت رسان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می داند تا بتواند در این عرصه های امنیتی، قدمی مهم و موثر بر دارد.

غلامی بسیج کشاورزی را بازوی مهم تخصصی  برای سازمان جهاد کشاورزی دانست وگفت: انتظار می رود برغم تاکیدات مکرر  سازمان جهاد کشاورزی و دستگاههای وابسته بسیج کشاورزی را یاری نمایند تا در کنار آنها بتوانند خدمات قابل توجهی به جامعه هدف ارائه کند.

 

استان کهگیلویه و بویراحمد  با حضور ۱۳ دستگاه اجرایی ، مدیران کل و معاونین مرتبط با بخش کشاورزی در سطح استان و با  حضور سردارحمید خرمدل فرماندهی  سپاه فتح و سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان برگزار شد.

در این نشست که در سالن جلسات فرماندهی سپاه فتح استان برگزار شد اعضای شرکت کننده نقطه نظرات خویش را مطرح و بر کار جهادی برای تامین امنیت غدایی تاکید کردند.

  • نویسنده : علی پاک
  • منبع خبر : سفیر یاسوج