آشوب های اخیر واکنش انفعالی دشمن مقابل پیشرفت های نظام اسلامی است
آشوب های اخیر واکنش انفعالی دشمن مقابل پیشرفت های نظام اسلامی است
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، اظهار داشت: اغتشاشات در خیابان ها واکنش انفعالی دشمن است زیرا که آنان با پیشرفت کشور ایران مخالف هستند .

کهگیلویه و بویراحمد/سفیر یاسوج

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه یاسوج، اظهار داشت: استکبار و استعمار از ابتدای انقلاب شروع به توطئه علیه ایران کرده اند.

وی افزود: کشور در اوج پیشرفت قرار گرفته و این پیشرفت ها به برکت نظام جمهوری اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به هر بهانه ای تلاش می کنند کشور و نظام را زمین گیر کنند اما ابتکار عمل دست ملت ایران است و دشمنان نمی توانند موفق باشند.

وی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی با قدرت در حال پیش روی است، دشمنان زحمت ها و مشکلاتی برای ملت ایجاد کردند اما همچون جنگ هشت ساله دفاع مقدس که استکبار و استعمار در آن با ایران جنگیدند، نظام اسلامی پیروز میدان است.

آیت الله حسینی ابراز داشت:
ملت های آزاده و مسلمان و کشورهایی همچون عراق، پاکستان، لبنان، سوریه، عزه آفریقا، یمن و دیگر کشور ها  انقلاب اسلامی را متعلق به خودشان می دانند.

وی تاکید کرد: همه این ها در قبال ایران اسلامی احساس مسئولیت می کنند و از قدرت نظام اسلامی و تاثیر گذاری در جهان علیه استعمار و استکبار آگاهند.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دشمنان گمان نکنند که به واسطه سوء استفاده از چند انسان فریب خورده می توانند پایه های نظام و اسلام را بلرزانند.

وی بیان کرد: این همه هزینه نکنند زیرا که کاری از دستشان بر نمی آید و این نور الهی خاموش نمی شود.

آیت الله حسینی ابراز داشت: آن هایی که دروغ پردازی و تحریک کردند باید  پاسخگو باشند زیرا خون ها ریخته شد و در ریختن خون این انسان ها دخیلند.

وی تصریح کرد: برخی ها وطن فروشند و با تحریک دشمن نظم و انضباط کشور را به هم می ریزند و شرافت و امنیت کشور را می فروشند و این زشت ترین حرکتی است که یک انسان انجام می دهد.
آیت الله حسینی گفت: جوانان ما بیدار و هوشیارند در حالی که به طور ۲۴ ساعته افکار ملت ایران تحت بمباران دشمن قرار گرفته است.

  • نویسنده : علی پاک
  • منبع خبر : سفیر یاسوج