بویراحمد مظلوم تر از همیشه/خط و نشان برادران حسینی‌پور برای عزل فرزندان بویراحمد
بویراحمد مظلوم تر از همیشه/خط و نشان برادران حسینی‌پور برای عزل فرزندان بویراحمد
در طول تاریخ شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زمین شهرستان بویراحمد نقش پر رنگی در تحولات اجتماعی،سیاسی و فرهنگی نظام داشته است از حضور جوانان این شهرستان در جهبه های نبرد علیه دشمنان نظام تا افتخار آفرینی در حوزه علمی مانند دکتر ملک حسینی. در تمامی دولت های نظام نیز فرزندان شایسته این شهرستان در پست های مدیریتی ملی و استانی بخوبی در راه خدمت به مردم شریف کشور گام برداشتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیر یاسوج،شهرستان بویراحمد علی رغم محرومیت های تاریخی خود ولی سرافرازانه فرزندان غیوری را برای خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران تربیت کرده است.

علی رغم برخی از حاشیه ها برای مسئولان در بحث تخلفات اداری، تاکنون نشده است که شاهد گزارش تخلفات از سوی فرزندان شهرستان بویراحمد در پست های ملی باشیم.

اما شاید در دوسال اخیر شاهد کم رنگ شدن حضور فرزندان این شهرستان در پست های مدیریتی ملی نسبت به سالهای قبل نیز بودیم. و گاها فرزندان این شهرستان که در پست های مدیریتی استان نیز نقش پررنگی داشتند به دلیل عدم حمایت از سوی نماینده فعلی مردم در مجلس شورای اسلامی توسط نمایندگان دیگر شهرستانها از جمله شهرستانهای باشت و گچساران تهدید به عزل نیز می شوند.

شاید جرقه حذف فرزندان شایسته شهرستان بویراحمد از خط و نشان کشیدن سید ناصر حسینی پور برای مدیرعامل نفت و گاز گچساران که از فرزندان شهرستان بویراحمد (جناب آقای صیدالی) بود آغاز شد و در سکوت مطلق نماینده شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی این مدیرعامل بنا به پیگیری سید ناصر حسینی عزل شد تا پروژه حذف فرزندان شهرستان بویراحمد از پست های مدیریتی آغاز شود.

اما در سکوت و مظلومیت دفاع از حقوق مردم شهرستان بویراحمد و فرزندان این دیار، نماینده گچساران و باشت پا را فراتر گذاشت و این بار با خط و نشان کشیدن برای دکتر یزدانپناه ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این سکان مدیریت را نیز از فرزندان بویراحمد گرفت.

حال بنظر می رسد پروژه حذف فرزندان شهرستان بویراحمد در سکوت نماینده مردم این شهرستان ادامه دارد به گونه ای که این بار برادر نماینده مردم شهرستانهای باشت و گچساران برای یکی دیگر از فرزندان بویراحمد در منصب مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خط و نشان کشیده است، چون زیر بار خواسته های سیاسی این جریان در شهرستان گچساران نرفته است.

با این اوضاع شاید به این نتیجه رسید که شهرستان بویراحمد مظلوم ترین دوران خود را سپری می کنند. که اگر به این منوال ادامه داشته باشد مردم از نماینده مجلس انتظار دارند که سکوت را بکشند و جلوی حذف برخی از فرزندان شایسته این شهرستان در پست های مدیریتی گرفته شود.
که اگه اینطور نشود قطعا مردم در انتخابات مجلس آینده، این سکوت و مظلومیت را با انتخاب فرد دیگر پاسخ خواهد کرد گرچه انتخابات گذشته نشان داده که مردم برای جبران کوتاهی در برخی امورات، به سراغ انتخاب افراد دیگری رفته‌اند، زیرا سرنوشت فرزندان این شهرستان و پیشرفت همه جانبه آن برایشان بسیار مهم ‌و‌ ضروری است.

  • منبع خبر : سفیر یاسوج