پرداخت ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد
پرداخت ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد
پرداخت ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان کهگیلویه و بویراحمدفصلی نو-مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی از ابتدای سال جاری تاکنون به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد.

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج به نقل از خبرگزاری برنا، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی از ابتدای سال جاری تاکنون به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد.

قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های این نهاد، توانمندسازی مددجویان با ایجاد اشتغال پایدار از طریق پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی است.
وی افزود: در همین خصوص از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴۳۰طرح اشتغال‌زایی بااعتبار ۶۰میلیارد تومان برای مددجویان این نهاد اجراشده است.
مبشری به فعالیت‌های کمیته امداد در حوزه خودکفایی و اشتغال اشاره و بیان کرد: شناسایی مددجویان مستعد اشتغال، شناسایی ظرفیت‌های منطقه، ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مددجویان متقاضی به‌منظور ارتقاء سطح آگاهی علمی و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای آن‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه اشتغال این نهاد است.
وی تصریح کرد: کاریابی برای مددجویان و ایجاد زمینه‌های لازم برای جذب مددجویان آموزش‌دیده در بازار کار، ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان مستعد از محل تسهیلات اشتغال و قرض‌الحسنه امدادی و بانکی، رسیدگی و نظارت بر حسن فعالیت‌های اشتغال و کمک در بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مددجویان از دیگر برنامه‌های این نهاد در حوزه اشتغال است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به برنامه های اجرایی این نهاد در حوزه اشتغال در سال جاری اشاره و بیان کرد: اجرای ۸۱۰۰ مورد اشتغال زایی از طریق اجرای طرح های اشتغال یکی از مهمترین برنامه ها در این خصوص است.
مبشری بیان کرد: امیداست با تعامل همگانی با دستگاههای اجرایی به خصوص بانکهای عامل، بتوانیم گامی مؤثر در ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان وتوسعه پایدار استان برداریم