مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد روز خبرنگار را تبریک گفت
مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد روز خبرنگار را تبریک گفت

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج، متن پیام تبریک محمد کریم آریا به شرح زیر است: *بسمه تعالی* هفدهم مرداد ماه «روز خبرنگار» یادآور حماسه آفرینی های انسان هایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود […]

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج، متن پیام تبریک محمد کریم آریا به شرح زیر است:

*بسمه تعالی*
هفدهم مرداد ماه «روز خبرنگار» یادآور حماسه آفرینی های انسان هایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود در راستای ادای رسالت حسینی و زینبی پیام آوران عرصه ی خدمت رسانی و بیان شفافیت و حقیقت، تجسم امانت، مسئولیت و تعهد را عینیت بخشیدند.
بی شک رشد و ارتقاء سطح آگاهی و اطلاع جامعه، مرهون خدمات سریع، دقیق، هوشمندانه و عالمانه خبرنگاران و اصحاب رسانه است که با برافروختن چراغ اطلاع ‌رسانی مستقل و مسئولانه، دستیابی به قله ‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور را فراهم می آورند.
اینجانب ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و اسارت خاندان رسول گرامی اسلام و تقارن این ایام را با یاد و خاطره شهید والا مقام محمود صارمی، روز خبرنگار، گرامی داشته، از زحمات، همدلی و همراهی بی دریغ اصحاب محترم رسانه و تلاشگران عرصه خبر، اطلاع رسانی و آگاهسازی استان در جهت تحقق اهداف والای انسانی و پیشبرد برنامه های بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای کنترل و کاهش معلولیتها و آسیبهای اجتماعی، صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم. از درگاه ایزد منان تداوم سربلندی و تلاش مسئولانه شما را در روایت حق گویی و حق جویی در عرصه آگاهی بخشی مسألت دارم.

*محمدکریم آریا* *مدیر کل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد*

  • نویسنده : علی پاک
  • منبع خبر : سفیر یاسوج