پیام تسلیت مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی
پیام تسلیت مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را به تمامی شیعیان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه مردم استان تسلیت گفت.

در متن پیام اسفندیار برخه آمده است:
به نام خدا
پیامبر اکرم (ص) فرمود :
اِنَّ لِقَتْلِ الْحُسَیْنِ علیه السّلام حَرارَةً فى قُلُوبِ الْمُؤ منینَ لا تَبْرَدُ اَبَداً.

براى شهادت امام حسین (ع)، حرارت و گرمایى در دلهاى مؤمنان است که هرگز سرد و خاموش نمى شود.

نهم و دهم محرم واقعه تاسوعا و عاشورای حسینی در پی قیام عدالت طلبانه حضرت سیدالشهداء در دشت کربلا به وقوع پیوست. قیامی که نه به آن روز و نه به آن سال که برای همیشه در تاریخ جاودانه شد.

پیام قیام امام حسین (ع) و واقعه دردناک تاسوعا و عاشورای حسینی را باید در آزادی خواهی و عدالت طلبی دانست، این رخداد بزرگ اسلامی برای برافراشتن پرچم آزادگی، مقابله با ظلم و انحطاط و امر به معروف و نهی از منکر تا آخرین نفس و توان بود. این واقعه مهم ترین پیکار حق و باطل بود که هنوز هم به واسطه همین محوریت اعتقادی و اصیل در راه خدا، می بینیم نام حق زنده و سربلند است.

اینک با قلبی مالامال از غم و اندوه در سوگ سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع ) و یاران باوفایش، فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به همه دوستداران ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده، امیدواریم عزاداری همه رهروان راستین آن حضرت به ویژه مردم ولایت مدار استان و خانواده بزرگ شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد مورد قبول درگاه ایزد منان واقع گردد.

اسفندیار برخه
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل
شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد

  • نویسنده : علی پاک