مدال نقره آسیا بر گردن ستاره کهگیلویه و بویراحمدی کشتی ایران
مدال نقره آسیا بر گردن ستاره کهگیلویه و بویراحمدی کشتی ایران

«سیدرضا آذرشب» نایب‌قهرمان مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان آسیا شد.

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج، رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا، در حالی در روزهای ۲۹ و ۳۰ خرداد ماه به میزبانی شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد که «سید رضا آذرشب» کشتی‌گیر ارزشمند کهگیلویه و بویراحمدی، توانست موفق به کسب مدال نقره در این دوره از مسابقات آسیایی شود.

در وزن ۸۰ کیلوگرم، سیدرضا آذرشب در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر مقابل کامرانبک اوتکیروف از ازبکستان به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۴ بر یک بیبیت کوراگانوف از قزاقستان را از پیش رو داشت و به دیدار فینال راه یافت.

سید رضا آذرشب موفق شد با کسب مدال نقره مسابقات کشتی قهرمانی آسیا، نام خود را به عنوان پرافتخارترین کشتی‌‌گیر کهگیلویه و بویراحمدی و اولین کشتی‌گیر دارنده مدال مسابقات آسیایی در تاریخ این استان به ثبت برساند.

«سجاد جوشن» مربی این کشتی‌گیر ارزنده کهگیلویه و بویراحمدی، در پیامی، این موفقیت بزرگ را به همه مردم استان به‌‌ویژه جامعه بزرگ ورزش تبریک گفت.

پایگاه خبری سفیر یاسوج، نیز این موفقیت بزرگ را به «سید رضا آذرشب» و «سجاد جوشن» مربی وی و همچنین مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به‌ویژه مردم شهرستان کهگیلویه تبریک می‌گوید.

انتهای پیام/

  • نویسنده : ج/
  • منبع خبر : سفیر یاسوج