دین اسلام ، کاملترین و بهترین دین الهی و جوانان ما از بهترین جوانان هستند/امیریان درگذشت کارمند بانک سپه به خانواده چرخ انداز تسلیت گفت
دین اسلام ، کاملترین و بهترین دین الهی و جوانان ما از بهترین جوانان هستند/امیریان درگذشت کارمند بانک سپه به خانواده چرخ انداز تسلیت گفت

مراسم یادبود چهلمین روز درگذشت زنده یاد جواد چرخ انداز ؛از پرسنل شعبه مصلی بانک سپه منطقه کهگیلویه و بویراحمد ؛ در آرامگاه آن مرحوم در شهر چیتاب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج به نقل از روابط عمومی بانک سپه ؛ در این مراسم که با حضور مدیران ، پرسنل بانک و آحاد مردم برگزار شد ، شاهرخ امیریان ضمن عرض تسلیت مصیبت به خانواده مرحوم چرخ انداز گفت: زنده یاد جواد چرخ انداز ، جوانی با اخلاص و متدین بود که با صداقت و راستی در خدمت صادقانه به مردم مثال زدنی بود و این رفتار را در همکاری چند ساله با این زنده یاد لمس کردیم و درک نمودیم

مدیر شعب منطقه کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت: مصلحت را خدا میداند و ما انسانها بی خبر از آخرت و نادان از مصلحت خداوند هستیم و باید راضی به تقدیر الهی باشیم و تقدیر الهی بر این قرار گرفت که مرحوم چرخ انداز در اوج خوشنامی و امتحان جوانی به سمت و سوی معبود خویش بشتابد.
امیریان با تاکید بر اینکه ما روزی به دنیا آمده ایم و روزی نیز از دنیای فانی خواهیم رفت ابراز نمود : میان این آمدن و رفتن ،چگونه زیستن تکلیف ما را مشخص می کنند و مزرعه آخرت را ثبت و ضبط خواهد کرد که با قدم نیک و خیر در دنیای فانی و خاکی ، در سرای آخرت رحمت و شفاعت اولیا و انبیای الهی را نصیب خود می کنیم.
وی جهل و غفلت را دو خصلت پلید انسان دانست و اظهار نمود: جهل انسان با علم و دانش از بین خواهد رفت ولکن غفلت انسان را در دنیا و آخرت گرفتار خواهد کرد .
مدیر شعب بانک سپه منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: پیامبران و اولیای الهی جهت رهایی انسان از غفلت ها مبعوث شدند و پیروی از دستورات دین و احادیث انبیا و معصومین می تواند انسان را از غفلت رهایی برهاند.
شاهرخ امیریان با اشاره به حدیثی از امام سجاد (ع) بیان داشت: یکی از راه های نجات از غفلت ، یاد آخرت و اعتقاد به معاد است ، اگر ما لحظه ای مرگ را فراموش کنیم و به لذت های دنیوی بپردازیم شیطان در ما رخنه خواهد کرد و ما را به پستی می کشاند.
وی با اشاره به طراحی جنگ نرم توسط دشمنان انقلاب و اسلام اذعان نمود: دشمنان انقلاب و اسلام با طراحی محصولات و بسته های ضد انقلابی و ضد انسانی ، جوانان ما را سرگرم لذت های دنیا نمودند تا با پرورش غفلت در وجودشان، آنان را از اصل زندگی باز دارند.
امیریان در پایان تاکید نمود: دین اسلام ، کاملترین و بهترین دین الهی و جوانان ما از بهترین جوانان هستند که دشمن همه آنان را نشانه رفته تا با ترویج فساد و بی بند باری در فضای مجازی، این خصلت های خوب را به انحراف بکشانند.

  • نویسنده : علی پاک
  • منبع خبر : سفیر یاسوج