تقدیر حکمتیان اصل از دونماینده سابق مجلس شورای اسلامی /معاون برنامه ریزی منابع طبیعی آبخیزداری کشور:بزرگترین سرمایه در حفاظت عرصه های منابع طبیعی اعتماد مردم است
تقدیر حکمتیان اصل از دونماینده سابق مجلس شورای اسلامی /معاون برنامه ریزی منابع طبیعی آبخیزداری کشور:بزرگترین سرمایه در حفاظت عرصه های منابع طبیعی اعتماد مردم است

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه وبویراحمدبا حضور معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور،مدیرکل حراست سازمان منابع طبیعی آبخیزداری کشور و برخی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج،بازدار معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات حکمتیان اصل در زمان تصدی پست مدیر کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد بر ادامه اقدامات موثر در حوزه احیاء منابع طبیعی تاکید کرد وگفت: منابع طبیعی پایه اصلی ثروت هر کشور است و دراین راستا باید تلاش بیشتری برای حفظ آن داشته باشیم.وی با بیان اینکه اهمیت عرصه های منابع طبیعی بویژه عرصه های جنگلی و مرتعی بر هیچ کس پوشیده نیست اظهار داشت: حفاظت از عرصه های منابع طبیعی وظیفه یک شخص یا گروه خاص نیست بلکه آحاد مردم جامعه به ویژه افرادی که بصورت مستقیم با این عرصه ها در ارتباط هستند می بایست در این خصوص همکاری کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان منابع طبیعی آبخیزداری کشور تصریح کرد: مهمترین اولویت ما حفاظت از عرصه های طبیعی است و در این راستا بزرگترین سرمایه ما در حفاظت از این عرصه ها اعتماد مردم است که این اعتماد در اجرای برنامه‌ها و اقدامات ما نیز به عینه مشاهده شده است.

در ادامه این جلسه حکمتیان اصل مدیرکل سابق منابع طبیعی و آبخیزداری استان افزود؛طی این چندسال که تصدی خدمتگزاری در این اداره کل را برعهده داشتم شاهد موفقیت های بسیار خوبی بودیم اکه مهم ترین آن کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی است.

وی در پایان از تاجگردون نماینده سابق گچساران و باشت به عنوان نخبه بودجه ریزی و بودجه نویسی  و همچنین  غلام محمد زارعی نماینده سابق مردم شهرستانهای  بویراحمد و دنا در مجلس شورای به پاس همکاری در امورات اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان تقدیر کرد.

جاوید بخت سرپرست جدید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد هم در مراسم معارفه خود با تاکید بر اهمیت حفظ ارزشهای اسلامی و انقلابی در حفاظت از عرصه های ملی گفت: قطعا در راستای انجام ماموریت در این مجموعه تمام توان و تلاش خود را در جهت تحقق چشم اندازها ، رویکردها و اهداف سازمانی با کمک کارکنان و نیروهای زبده و متخصص این مجموعه بکار خواهم گرفت.

او افزود: حفاظت از منابع طبیعی تنها با جلب رضایت مردم و متولیان اصلی این مجموعه که همان مردم و بهره برداران عرصه ها هستند میسر خواهد شد.

درپایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از خدمات غلام حسین حکمتیان اصل تقدیر وجاوید بخت به عنوان مدیرکل جدید منابع طبیعی استان منصوب شد.

  • نویسنده : علی پاک
  • منبع خبر : سفیر یاسوج