فرمانده تیپ ۴۸ فتح با حضور در ساختمان مدیریت بانک سپه، با مدیر شعب منطقه کهگیلویه و بویراحمد دیدار و پیرامون مسائل مختلف و زمینه همکاری تیپ ۴۸ فتح با بانک سپه گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج به نقل از روابط عمومی بانک سپه استان، در این دیدار شاهرخ امیریان ضمن خیرمقدم و گرامیداشت ماه مبارک رمضان گفت: خدمات سپاه در طول ۴۳ ساله انقلاب قابل ستایش است.

امیریان افزود: شاید مظلومانه ترین عملیات در دوران ۸ ساله عملیات پد خندق بود که میراث دار آن عملیات استان ما و در راس آن تیپ ۴۸ فتح بود،گرچه مردم استان ما با وجود کم جمعیت ترین استان کشور بیشترین شهید و ایثارگر را تقدیم نموده و این مهم را به اثبات رسانده است.

وی تصریح کرد: در بحث توزیع بسته های معیشتی ما می توانیم در راستای یکپارچه سازی خدمات لیست توزیع را خدمتتان ارائه دهیم و تصمیم نحوه توزیع و اقدام و عمل با خود تیپ ۴۸فتح باشد.

مدیر امور شعب بانک سپه استان بیان کرد: سپاه بازویی است که هر مشکل یا بحرانی در هر نقطه از ایران اسلامی پیش می آید به محض ورود با برنامه ریزی دقیق و کمترین زمان ممکن بحران را جمع و جور و عادی سازی می نماید و باعنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری دربیانیه گام دوم انقلاب ما خود سرباز نظام وانقلاب می دانیم و ذهن و فکر مردم که ولی نعمتان و میراث داران واقعی این انقلاب هستند را نسبت به انقلاب و آرمان‌های انقلاب آگاه می کنیم.

امیریان اظهار کرد : بانک سپه با تکیه بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید و اشتغال در صدد است به حمایت از طرح های تولیدی و توسعه اشتغال در کنار مدیریت جهادی پاسداران غیور تیپ ۴۸ فتح بپردازد و در رفع معضل بیکاری جوانان استان قدم استوار بردارد.

مدیر شعب بانک سپه منطقه کهگیلویه و بویراحمدضمن تقدیر از خدمات شایسته تیپ ۴۸ فتح در زمینه نظامی و اجتماعی بخصوص فعالیت های جهادی در جامعه،گفت: بانک سپه علاوه بر تلاش در جبهه اقتصاد، در راستای مشارکت های اجتماعی اقدامات چشمگیری در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد نمود ه است که امید داریم در ادامه این فعالیت ها با همکاری های جهادی تیپ ۴۸ فتح استان تداوم داشته باشد.

در ادامه این دیدار ، سردرا حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان،گفت: تیپ ۴۸ فتح خدمات چشمگیر و قابلی در جنگ ۸ساله تحمیلی مثل پد خندق ارائه کرده است.

وی افزود : تیپ ۴۸فتح بعد از جنگ در سیستان و بلوچستان علاوه بر مرزداری به خدمت رسانی به ساکنین مرز مشغول شد. در غرب کشور درجهت سرکوب گروهک‌ پژاک ۷شهید و ۳۲ جانباز تقدیم نمودیم، در سیل و زلزله خوزستان در زلزله سی سخت و خاکریزی دزفول در جابجایی منزل سنگ تمام گذاشیم، سعی کردیم افراد محروم و معلول و ضعیف را در محرومیت زدایی و سازندگی وخانه سازی سرلیست قرار دهیم گر چه ما پاسداری و خدمت رسانی به همه ساکنین مردم جمهوری اسلامی ایران را وظیفه خود می دانیم.