دومین برنامه ملاقات مردمی استاندار در سال ۱۴۰۱ برگزار شد
دومین برنامه ملاقات مردمی استاندار در سال ۱۴۰۱ برگزار شد

ملاقات عمومی و چهره به چهره مردم از همه نقاط استان کهگیلویه وبویراحمد با سیدعلی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار و به درخواست‌های آنان رسیدگی شد.

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج،در این نشست، ۳۰ نفر از مردم همه مناطق مختلف استان با حضور در دفتر استاندار در دیداری رو در رو با استاندار به بیان خواست‌ها و مشکلات خود پرداختند.
در این ملاقات عمومی، درخواست‌های مراجعین از شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران، دنا، باشت، مارگون و دیگر مناطق استان با حضور معاونین عمرانی و اقتصادی استاندار بررسی و دستور مستقیم استاندار برای رسیدگی صادر شد.
دکتر احمدزاده در این دیدار گفت: عمده مباحث مطرح ‌شده از سوی مردم در این ملاقات چهره به چهره مشکلات در حوزه‌های اشتغال، سرمایه‌ گذاری، حوزه گردشگری، مسکن، معیشت، ورزش، تسهیلات اشتغال‌زایی، تسهیلات کشاورزی، خدمات شهری و برخی موارد مرتبط با صنعت و تولید بود.
در این دیدار استاندار کهگیلویه وبویراحمد از طریق تماس تلفنی با مدیر مربوطه و یا به طور مکتوب دستورات لازم در خصوص رسیدگی به موارد مطرح ‌شده از سوی ملاقات کنندگان را صادر کرد.
احمدزاده تاکید کرد: مدیران استان با استفاده از ظرفیت‌های قانونی که بهترین و بالاترین مرجع است برای حل مشکلات مردم استفاده کنند.
به گفته استاندار، اغلب درخواست ها در حوزه اقتصادی و ایجاد اشتغال است که در این خصوص، حوزه اقتصادی استانداری و همه بخش های اقتصادی باید برای تسهیل در رونق تولید و حمایت از کارآفرینان و تولید کنندگان تلاش کنند تا مشکلات در این حوزه برطرف شود و اشتغال بیشتری ایجاد گردد.
استاندار تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی همه موظفند که بدون واسطه پاسخگوی درخواست ها و مطالبات مردم باشند.
وی یادآورشد: برنامه ملاقات عمومی استانداری با مردم هر هفته روزهای شنبه برگزار می شود.
وی ابراز داشت: سفر‌های شهرستانی به صورت دوره ای و دیدارهای مردمی در شهرستان ها برای رسیدگی به مشکلات مهم مردم و وضعیت طرح های عمرانی و اقتصادی موثر همچنان در دستور کار قرار دارد.
استاندار افزود: علاوه بر ملاقات عمومی در روز های شنبه در محل استانداری، در سفر‌های شهرستانی هم برنامه ملاقات عمومی برای رفع مشکلات مردم را داریم و در محل نماز جمعه ها به برخی از مشکلات  مردم هم رسیدگی می کنم.