شهرک سرآسیاب لنده به فول تکنولوژی اینترنت پرسرعت تجهیز شد
شهرک سرآسیاب لنده به فول تکنولوژی اینترنت پرسرعت تجهیز شد

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یک دستگاه سایت BTS متحرک فول تکنولوژی به شهرک سرآسیاب لنده اختصاص یافت، گفت: با راه‌اندازی این تکنولوژی، اهالی شهرک سرآسیاب یوسفی و روستاهای همجوار می توانند اینترنت پرسرعت را با کیفیت مطلوب دریافت کنند.

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج، در روز چهارشنبه مورخ دهم فروردین ماه سال ۱۴۰۱، سید علی احمدزاده استاندار کهکیلویه بویراحمد و سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی به شهرستان لنده سفر کردند.

سید محمدهادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه بویراحمد اظهار داشت: یکی از دغدغه های مدیران ارتباطی در کشور، به ویژه مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، برقراری ارتباطی فراگیر و پایدار در مناطق محروم بوده و طی سفر به استان، مشکلات ارتباطی احصاء و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شد.

وی افزود: مجموعه مخابرات ضمن رصد ارتباطی شهرها و روستاها و اعلام مشکلات ارتباطی به مسئولان بالادستی مخابرات و همراه اول، سعی دارد با تمام توان و رایزنی های خود در مرکز به خواسته ها و آرزوی به حق این استان در حوزه ارتباطی جامه عمل بپوشاند.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شهرک سرآسیاب یوسفی لنده با توجه به تراکم جمعیتی بالا و عدم دسترسی به اینترنت مطلوب همواره یکی از دغدغه های مسئولان شهرستانی بوده لذا با پیگیری‌های  مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستانهای چهارگانه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان لنده، یک دستگاه سایت BTS متحرک فول تکنولوژی به این شهرک اختصاص یافت.

وی یادآور شد: خوشبختانه همزمان با اولین سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده کهگیلویه بزرگ به شهر اولین‌ها، این تکنولوژی با همت پرسنل مخابرات منطقه در یک روز نصب و راه اندازی شد و اهالی شهرک سرآسیاب یوسفی و روستاهای همجوار می توانند اینترنت پرسرعت را با کیفیت مطلوب دریافت کنند.

امیری در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم سال ۱۴۰۱ سال تحقق آرزوهای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه ارتباطی باشد و پرسنل مخابرات استان به عنوان خدمتگزاران ارتباطی، تمام سعی و تلاش خود را جهت برقراری ارتباطی فراگیر و پایدار در مناطقی که در تعهد مخابرات هست به کار خواهد بست.

انتهای پیام/ ج