رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

سفیر یاسوج/کهگیلویه و بویراحمد دکتر بهرام عین اللهی با صدور حکمی، محمد غلام نژاد را به سمت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد. به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج، در حکم وزیر بهداشت خطاب به غلام نژاد آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ […]

سفیر یاسوج/کهگیلویه و بویراحمد

دکتر بهرام عین اللهی با صدور حکمی، محمد غلام نژاد را به سمت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج، در حکم وزیر بهداشت خطاب به غلام نژاد آمده است:

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش عطا فرموده است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمایید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

غلام نژاد معاونت اسبق توسعه منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی استان را عهده دار بود.

به گزارش ایسنا، وی متخصص بیماری‌های عفونی، استادیار و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج می باشد که با حکم وزیر بهداشت جایگزین پرویز یزدان پناه که از اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه و بویراحمد را برعهده داشت، شد.