سرپرست راهداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد: تمام محور های فرعی و اصلی کهگیلویه و بویراحمد باز است
سرپرست راهداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد: تمام محور های فرعی و اصلی کهگیلویه و بویراحمد باز است

سرپرست راهداری کهگیلویه و بویراحمد از باز بودن تمام محورهای اصلی و فرعی در کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و گفت: بارش برف در محور کاکان به سمت یاسوج ادامه دارد. به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج، کرم جانی پور در خصوص آخرین وضعیت تردد در راه های موصلاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در محور های […]

سرپرست راهداری کهگیلویه و بویراحمد از باز بودن تمام محورهای اصلی و فرعی در کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و گفت: بارش برف در محور کاکان به سمت یاسوج ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج، کرم جانی پور در خصوص آخرین وضعیت تردد در راه های موصلاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در محور های اصلی کهگیلویه و بویراحمد انسدادی وجود ندارد و همه راه های اصلی و فرعی در این استان باز است.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: تنها در محور یاسوج اقلید شاهد برف هستیم که در حال حاضر این محور نیز باز است همچنین از تمام هم وطنانی که قصد عبور از این محور را دارند تقاضا داریم که زنجیز چرخ همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط آب و هوایی که در حال حاضر با آن رو به رو هستیم کهگیلویه و بویراحمدی از مسافرت های غیر ضروری خودداری کنند و در صورت سفر نیز زنجیر چرخ و مواد خوراکی به همراه داشته باشند.

وی در پایان بیان کرد: راهداری کهگیلویه و بویراحمد این آمادگی را دارد که در صورت بروز هرگونه انسداد در محور های فرعی و اصلی سریعا نسبت به باز گشایی محور ها اقدام کند.