تقدیر فرماندار بویراحمد از دستگاه‌های خدمات‌رسان در زمینه پیشگیری از کرونا/ راه‌اندازی کارگاه تولید اقلام بهداشتی توسط سپاه فتح
تقدیر فرماندار بویراحمد از دستگاه‌های خدمات‌رسان در زمینه پیشگیری از کرونا/ راه‌اندازی کارگاه تولید اقلام بهداشتی توسط سپاه فتح

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج، فرماندار شهرستان بویراحمد عصر امروز به همراه اعضای شواری تأمین این شهرستان و مدیران برخی دستگاه‌های اجرایی از تأسیسات گردشگری، داروخانه‌ها و جایگاه‌های سوخت در شهر یاسوج بازدید کرد.شاهرخ کناری در این بازدید با بیان اینکه با دستور استاندار کهگیلویه و بویراحمد ورود مسافر از استان‌های همجوار و سایر […]

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج، فرماندار شهرستان بویراحمد عصر امروز به همراه اعضای شواری تأمین این شهرستان و مدیران برخی دستگاه‌های اجرایی از تأسیسات گردشگری، داروخانه‌ها و جایگاه‌های سوخت در شهر یاسوج بازدید کرد.
شاهرخ کناری در این بازدید با بیان اینکه با دستور استاندار کهگیلویه و بویراحمد ورود مسافر از استان‌های همجوار و سایر استان‌های درگیر بیماری کرونا به استان ممنوع است، اظهار داشت: با همکاری فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد ورودی‌های این شهرستان کنترل می‌شود.
وی با تقدیر از اقدامات سپاه فتح استان در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، افزود: تیپ ۴۸ فتح نسبت به ضدعفونی کردن ساختمان ادارات، معابر شهر یاسوج و همچنین روستای دشت‌روم در ورودی یاسوج اقدامات خوبی انجام داد.
فرماندار شهرستان بویراحمد همچنین از راه‌اندازی کارگاه تولیدی پک کامل پیشگیری از ویروس کرونا اعم از روپوش، دستکش و ماده ضدعفونی‌کننده توسط سپاه فتح در یاسوج خبر داد و گفت: در این کارگاه قرار است ماسک برای مصرف مردم طی چند روز آینده تولید شود.
کناری همچنین از اقدامات حوزه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد و اداره میراث فرهنگی این شهرستان در زمینه نظارت و تعطیلی برخی تأسیسات مربوط به اسکان گردشگران تقدیر و عنوان کرد: در این زمینه شهرداری یاسوج و واحد نقلیه این دستگاه خدمات‌رسان نیز خدمات خوبی در سطح شهر یاسوج انجام داد.
وی با انتقاد از عدم نظارت شرکت پخش فراورده‌های نفتی بر جایگاه‌های عرضه سوخت، ابراز کرد: در جایگاه‌های سوخت متولیان نباید اجازه دهند مردم خود نسبت به سوختگیری اقدام کنند و باید عوامل خدماتی جایگاه این کار را برای مردم انجام داده تا خطرات شیوع کرونا در این جایگاه‌ها کاهش یابد.
فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: اکیپ نظارتی فرمانداری شهرستان بویراحمد به صورت روزانه از مکان‌های پرتجمع که با سلامت مردم سر و کار دارند بازدید خواهد کرد.