سنگ تمام بخش کبگیان برای زارعی + تصاویر
سنگ تمام بخش کبگیان برای زارعی + تصاویر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیر یاسوج، غلام‌محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع مردم بخش کبگیان شهرستان بویراحمد با تقدیر از استقبال گسترده مردم این بخش، اظهار داشت: من سرباز نظام جمهوری اسلامی ایران هستم و خدمت بی‌منت به مردم را وظیفه خود می‌دانم. زارعی با […]


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیر یاسوج، غلام‌محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع مردم بخش کبگیان شهرستان بویراحمد با تقدیر از استقبال گسترده مردم این بخش، اظهار داشت: من سرباز نظام جمهوری اسلامی ایران هستم و خدمت بی‌منت به مردم را وظیفه خود می‌دانم.

زارعی با بیان اینکه مردم بخش کبگیان در تاریخ استان نقش مهمی داشته‌اند، گفت: کبگیان ظرفیت‌های بالایی برای توسعه گردشگری دارد و از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری در این بخش حمایت ویژه می‌شود.

وی با اشاره به افزایش چند برابری بودجه شهرستان‌های بویراحمد و دنا در سال‌های اخیر، گفت: تلاش می‌شود در بودجه سال ۹۹ نیز سهم خوبی به بویراحمد و دنا اختصاص پیدا کند.

بر پایه این گزارش، غلام‌محمد زارعی در ورود به بخش کبگیان مورد استقبال مردم روستای نقاره‌خانه، شهر چیتاب، سادات روستای محمدآباد چیتاب، روستای چم‌سوخته و روستای جوزار قرار گرفت.