منتظریان:  ضرورت بررسی ورود پول‌های کثیف به انتخابات/ ناکارآمدی و سوءمدیریت از مهم‌ترین مشکلات امروز جامعه است
منتظریان:  ضرورت بررسی ورود پول‌های کثیف به انتخابات/ ناکارآمدی و سوءمدیریت از مهم‌ترین مشکلات امروز جامعه است

به گزارش سفیر یاسوج، نادر منتظریان کاندیدای اصولگرایان بویراحمد و دنا در انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع دانشجویان دانشگاه های استان با تسلیت ایام فاطمیه و تبریک و تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: الگو پذیری از حضرت زهرا و قدم برداشتن در راه حضرت زهرا (س) برکت دهنده و نتیجه بخش زندگی انسانهاست. […]

به گزارش سفیر یاسوج، نادر منتظریان کاندیدای اصولگرایان بویراحمد و دنا در انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع دانشجویان دانشگاه های استان با تسلیت ایام فاطمیه و تبریک و تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: الگو پذیری از حضرت زهرا و قدم برداشتن در راه حضرت زهرا (س) برکت دهنده و نتیجه بخش زندگی انسانهاست.

کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان های بویراحمد و دنا با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قیام عاشورای حسینی است گفت: جمهوری اسلامی ایران باعث و بانی بیداری اسلامی در منطقه و جهان است و با حملات موشکی سپاه به پایگاه ها ی تروریست های آمریکایی هیمنه این تروریست ها برای همیشه شکسته شد.

وی سردار سلیمانی را فردی عزت مند در دنیای اسلام معرفی کرد و گفت : جهان مدیون حاج قاسم در دفاع از مظلومان و مبارزه با توحش ، ظلم و تروریست است.

منتظریان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: جوانان و نخبگان از مهمترین قشر در اجرای این بیانیه مهم و کارساز هستند که ضرورت توجه و استفاده از این قشر اجتناب ناپذیر است.

منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: تزریق روحیه امید بین نسل دانشگاهی و جوان باید در برنامه ها باشند تا دانشجویان امیدوارتر ادامه راه را در پیش گرفته و توسعه را ایجاد کنند.

منتخب ائتلاف اصولگرایان بویراحمد و دنا در انتخابات پیش رو در پاسخ به سوال یکی از جوانان ورودش به انتخابات را با توجه به وضعیت فعلی ضروری ارزیابی کرد و ابراز داشت : تلاش در خدمت برای رفع مشکلات مردم بویراحمد و دنا اصلی ترین دلیل من  برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

وی بررسی  ورود پول های کثیف به انتخابات و آسیب های بعدی آن را ضروری ارزیابی کرد و تاکید کرد :مسئولان و برگزار کنندگان انتخابات به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

منتظریان خود را وامدار کسی ندانست و گفت که در حد نیاز و ضرورت در انتخابات هزینه مالی می کند و از کمک های مالی  اقوام و دوستان خود در این خصوص تشکر کرد.

وی شفافیت مالی کاندیداها وبیان منابع مالی انتخاباتی را مهم بر شمرد و گفت : کاندیداها باید منابع مالی انتخاباتی خود را برای مردم عنوان کنند تا در آینده شائبه ای برای آنها ایجاد نشود و مردم با کاندیداهای پاکدست بیش از پیش آشنا شوند.

منتظریان رویکرد حضور خود در  انتخابات را انتقاد به وضع موجود برشمرد و گفت : نا کارامدی ، فساد ، سوء مدیریت ، وضعیت موجود اقتصادی از عمده مشکلات امروز سطح جامعه و استان است.

این کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی  رونق تولید ، صادرات و پیوند دانشگاه و صنعت را بخشی از  شاخص های خروج از وضعیت نامناسب و مشکلات امروز عنوان کرد.

منتظریان در خصوص رویکرد وی در استفاده از جوانان با تاکید بر  ورود نخبگان و جوانان  در قبای مدیریتی در کنار پیشکستوان گفت :جوانان به واسطه پتانسیل ، انرژی زیاد  و علمی بودن می توانند گام دوم انقلاب را به خوبی پیمایش کرده و با کادر سازی مناسب در کنار پیشکسوتان به توسعه و پیشرفت کشور و استان کمک کنند.

وی شایسته سالاری را نقطه مقابل قومیت گرایی عنوان کرد و گفت : مردم باید به برنامه و کارنامه کاندیداها رای دهند و با انتخاب مناسب به دنبال رفع مشکلات و معضلات باشند.