واکنش درخشنده‌پور به خبر سفیر یاسوج؛ هیچگونه ائتلافی با منتظریان نداشتم
واکنش درخشنده‌پور به خبر سفیر یاسوج؛ هیچگونه ائتلافی با منتظریان نداشتم

نستور درخشنده‌پور کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای بویراحمد و دنا در گفت‌وگوی تلفنی با پایگاه خبری سفیر یاسوج، اظهار داشت: منتظریان از چهره‌های شاخص، ولایت‌مدار و علمی کهگیلویه و بویراحمد است و بنده ایشان و دیگران سران اصولگرایی مانند ستار هدایت‌خواه و مسعود حسینی را به عنوان چهره‌های نخبه قبول دارم. کاندیدای انتخابات […]


نستور درخشنده‌پور کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای بویراحمد و دنا در گفت‌وگوی تلفنی با پایگاه خبری سفیر یاسوج، اظهار داشت: منتظریان از چهره‌های شاخص، ولایت‌مدار و علمی کهگیلویه و بویراحمد است و بنده ایشان و دیگران سران اصولگرایی مانند ستار هدایت‌خواه و مسعود حسینی را به عنوان چهره‌های نخبه قبول دارم.

کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا افزود: به راهی که در انتخابات شروع کرده‌ام، ادامه می‌دهم و تاکنون هیچگونه ائتلافی برای کناره‌گیری از انتخابات با کسی انجام نداده‌ام.

درخشنده‌پور عنوان کرد: این احتمال که در آینده ائتلاف‌هایی صورت بگیرد دور از انتظار نیست اما هنوز مشخص نیست که خروجی این ائتلافها چه کاندیدایی باشد.