منتظریان در همایش مجمع ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی: جریان انقلابی به طور قطع پیروز انتخابات است/  کارنامه پاکی دارم/ مخالف بی‌اخلاقی در انتخابات هستم
منتظریان در همایش مجمع ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی: جریان انقلابی به طور قطع پیروز انتخابات است/  کارنامه پاکی دارم/ مخالف بی‌اخلاقی در انتخابات هستم

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج، همایش مجمع شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا عصر امروز با هدف معرفی کاندیدای مورد حمایت این شورا برگزار شد. دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا در این همایش با تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: شهادت ایشان همه مسلمانان و […]

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج، همایش مجمع شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا عصر امروز با هدف معرفی کاندیدای مورد حمایت این شورا برگزار شد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا در این همایش با تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: شهادت ایشان همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را عزادار کرد و باورش هنوز هم برای ما سخت است.

خلیفه خلقی‌پور با بیان اینکه هر روز که می‌گذرد شاهد شفافیت نبرد حق علیه باطل در سطح جهان هستیم و این خام‌اندیشی است که فکر کنیم اگر بی‌حرکت بایستیم و کاری انجام ندهیم این اتفاق نمی‌افتد، افزود: این جهالت است که فکر کنیم استکبار جهانی بقیه ملت‌های دنیا را راحت می‌گذارد و نمونه آن دخالت بی چون و چرای شیطان بزرگ در همه جای دنیا به جز جمهوری اسلامی ایران است.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا عنوان کرد: به برکت خون شهدا و به برکت وجود ولایت فقیه نه تنها استکبار جهانی در این کشور جایگاهی ندارد بلکه ایران ام‌القرای جهان اسلام است و هر جا ندای عدالت‌‌خواهی در جهان بلند می‌شود جمهوری اسلامی به کمک عدالت‌خواهان می‌شتابد.

خلقی‌پور با بیان اینکه الان ما در سطح دنیا تعیین‌کننده هستیم و نظام ما یک نظام موفق بین‌المللی است که سرنوشت دنیا را در قرن‌های ۲۰ و ۲۱ تغییر داده است، ابراز کرد: تحلیل‌گران سیاسی دنیا انگشت به دهان، ابعاد مختلف شخصیت رهبر قدرمند ما را بررسی می‌کنند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا تاکید کرد: ما نیروهای انقلاب باید حواسمان جمع باشد و بصیرت داشته باشیم و بفهمیم در چه مقطعی چه تصمیمی بگیریم.

خلقی‌پور عنوان کرد: مجلس آینده باید حتما مجلسی انقلابی باشد و باید نمایندگانی به مجلس راه پیدا کنند که تشخیص دهند کجا چه تصمیمی بگیرند نه اینکه بخواهند سرسپرده دشمن باشند و به تبع آن دولت بعدی هم باید یک دولت انقلابی باشد.

وی تاکید کرد: ما به عنوان نیروهای جریان انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان‌های بویراحمد و دنا باید مسائل شخصی را کنار بگذاریم و با وحدت و همدلی تلاش کنیم که وظیفه خود را در منطقه خودمان به انجام برسانیم.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا با بیان اینکه ما باید ملی فکر کنیم و منطقه‌ای عمل کنیم، گفت: باید از تک‌روی و منیت بپرهیزیم و روحیه ایثار را در خود تقویت کنیم و زمانی می‌توانیم در مقابل خون شهدا پاسخگو باشیم که بگوییم ما در فلان موقعیت تصمیم منطقی گرفتیم.

خلقی‌پور با اشاره به سه مجمع پیشین شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا، افزود: خوشبخانه در مجامع پیشین الگوی خوبی را در کشور ترسیم کردیم و مجامع ما به عنوان مجامع موفق در کشور مطرح شد.

وی با بیان اینکه ما برای خودمان نباید هیچ بخواهیم بلکه هدف همه ما باید اسلام باشد و باید فردای قیامت در مقابل شهدا پاسخگو باشیم، گفت: امیدواریم خدا به همه ما توفیق دهد که بتوانیم در این امتحان پیش‌رو یعنی انتخابت مجلس شورای اسلامی سربلند و سرافراز بیرون بیاییم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا هم در این همایش با تسلیت و تبریک شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: به این خاطر تبریک می‌گویم که بزرگمردی در مکتب اهل بیت (ع) و امام و در دوران انقلاب تربیت شد که آوازه‌اش جهان را در نوردیده، نامش خواب را از چشمان ستمگران و زورگویان ربوده و یادش مایه آرامش مظلومان و ستم‌دیدگان عالم بود و به خاطر تربیت چنین انسانی باید تبریک گفت و تسلیت به این خاطر است که عزیزی را در دورانی از دست دادیم که نبرد ما به مراحل حساس با شیاطین بزرگ رسیده بود.

ستار هدایت‌خواه با بیان اینکه دشمن کوردل نمی‌تواند فرهنگ شهادت و روحیه شهادت‌طلبی را بفهمد، افزود: سال‌ها بود که حاج قاسم در آرزوی شهادت زندگی می‌کرد و اینک در محضر پروردگار به نعمت‌های الهی مرزوق است و سرخوش از وصال به محبوب، در میان شهیدان نظاره‌گر ما است.

وی با اشاره به اینکه شهید سپهبد قاسم سلیمانی نه تنها عاشق شهادت بود بلکه از زمان شهادتش هم تا حدودی باخبر بود، عنوان کرد: او گفته بود که سال دیگر فاطمیه دیگری خواهد بود و چند روز بعد از ولادت زینب (س) و چند روز قبل از ایام فاطمیه به شهادت رسید و مانند مادرش فاطمه پیکرش در آتش خشم شیطان‌صفتان سوخت.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا با بیان اینکه این شهادت چند پیامد دارد، گفت: پیامد اول بیداری اصحاب غفله است برای کسانی که یا خود را به خواب زده بودند یا بر اثر غفلتی که دیگران آفریده بودند غافل شده بودند و خون پاک این شهید آنها را از خواب غفلت بیدار می‌کند.

هدایت‌خواه ابراز کرد: کسانی که خواب دوستی با آمریکا را می‌دیدند و در امید دست دادن و لبخند زدن با شیطان به سر می‌بردند، این اقدام جنایتکارانه آمریکا ثابت کرد که شیطان‌صفتان گرگ صفت به هیچ روی قابل اعتماد نیستند و هیچ زبانی جز زبان زور و تیغ و شمشیر و اسلحه را نمی‌فهمند.

وی بیان کرد: از طرف دیگر این شهادت خون تازه‌ای در پیکر ملت‌ها و گروه‌ها و جریان‌های مقاومت و طرفدار انقلاب اسلامی در سراسر عالم بود و این دست تقدیر و حکمت الهی است که هرگاه بر اثر بی تدبیری بعضی از مسئولان ممکن است حرکت انقلاب اسلامی دچار برخی ویروس‌های بیماری‌زا شود خون تازه‌ای به پیکر انقلاب تزریق می‌شود و این خون تازه، نشاط و شادابی و حرکت انقلاب را افزون‌تر می‌کند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا گفت: آمریکایی‌های احمق که از گذشته تجربه نگرفته‌اند فکر می‌کردند و فکر می‌کنند که با شهادت امثال سردار سلیمانی در مسیر حرکت این ملت وقفه ایجاد خواهد شد غافل از اینکه این شهادت این حرکت را سرعت می‌بخشد.

وی بیان کرد: آنهایی که حدود ۳۸ سال پیش در هفت تیر سال ۶۰ فکر می‌کردند با شهادت شهید بهشتی و یارانش انقلاب اسلامی شکست خواهد خورد، دیدند که شهادت مظلومانه شهید بهشتی هم غافلان را آگاه کرد، هم چهره منافقان و وابستگان به آمریکا را افشا کرد و هم سبب سقوط دولت لیبرال‌ها و فرار رئیس‌جمهور وابسته و منافقین شد و سبب شد دولت مکتبی شهید رجایی سر کار بیاید و سه ماه بعد در مسیر دفاع مقدس تحول عظیمی شروع شد و اولین عملیات پیروزمندانه کمتر از سه ماه بعد از شهادت شهید بهشتی اتفاق افتاد.

شهادت سردار سلیمانی غافلان را از خواب غفلت بیدار می‌کند

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا تأکید کرد: شهادت سردار سلیمانی هم در داخل عده‌ای را بیدار و هوشیارتر خواهد کرد و هم به حرکت ملت‌های تحت ستم که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند جوشش و سرعت بیشتری می‌دهد و اگر آن روز وابستگان به آمریکا از ایران فرار کردند؛ امروز با شهادت سردار سلیمانی، آمریکایی‌ها از کل منطقه قرار خواهند کرد.

هدایت‌خواه ابراز کرد: این حرکت مذبوحانه آمریکایی‌ها که به تصور خودشان برای اینکه بتوانند بر منطقه تسلط پیدا کنند و هزاران میلیارد دلار خرج کردند با همین اقدام احمقانه‌شان با چندین برابر آن هزینه‌ها نمی‌توانند در این منطقه بمانند و سربازان و دست‌پروردگان شهید سلیمانی در تمام منطقه و بسیاری از نقاط عالم خواب راحت را از آنها خواهند گرفت و دیری نخواهد پایید که آمریکایی‌ها از این کرده خود نادم و پشیمان می‌شوند.

وی بیان کرد: اگر آمریکایی‌ها آن روز در قلب تهران شهید بهشتی را توسط منافقین نشانه گرفتند، امروز کارشان به جایی رسیده که خودشان نه در تهران، بلکه در بغداد به سراغ سردار سلیمانی می‌روند و این نشان‌دهنده این است که انقلاب اسلامی مسیر خود را در سال‌های پس از شهادت امثال شهید بهشتی ادامه داده و روز به روز در حال توسعه گفتمان انقلاب در اقصی نقاط عالم بوده است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا با بیان اینکه این شهادت پرافتخار سبب می‌شود که هسته‌های مقاومت در اقصی نقاط عالم تشکیل شود و رویارویی جبهه حق با باطل با شدت بیشتری استمرار یابد، گفت: این شهادت و پیامدهای آن، انقلاب اسلامی را در مسیر تکاملی خود به صورت جهشی جلو می‌برد و ماه‌های آینده، ماه‌های تحولات عظیم در منطقه و در عالم است.

هدایت‌خواه با بیان اینکه ‌کار احمقانه‌ای که آمریکایی‌ها کردند به خاطر این بود که فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی را درک نکردند، عنوان کرد: ان‌شاءالله گام‌های بلندی در راستای اهداف جهانی انقلاب اسلامی برداشته خواهد شد و سال ۹۸ سال پیروزی‌هایی خواهد بود که به برکت این خون‌های پاک در پیش رو است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا بیان کرد: این حرکت نشان‌دهنده افول آمریکا است، افولی که از چند سال پیش به‌ویژه با وقوع انقلاب اسلامی شروع شد و این شهادت او را در سراشیبی سقوطی قرار می‌دهد که به زودی همه دنیا شاهد سقوط این امپراتوری خواهند بود.

هدایت‌خواه ابراز کرد: در این شرایط که دشمن با تمام قوا به میدان آمده و یک صف‌آرایی بین‌المللی رخ داده و شهادت شهید سلیمانی آغاز شدت روزافزون این صف‌آرایی است، وظیفه ما ملتی که شهادت را افتخار می‌دانیم و با شهیدان پیمان بسته‌ایم که راه آنها را ادامه دهیم این است که در عرصه‌های مختلف حضور جدی، بصیرانه و شجاعانه داشته باشیم از جمله اینکه در انتخابات پیش‌رو تلاش کنیم کسانی به مجلس راه یابند که روحیه شهادت‌طلبی داشته، فرهنگ ایثار و شهادت را باور داشته باشند و به ادامه راه نورانی شهید سلیمانی یعنی راه دفاع از مظلومان عالم معتقد باشند.

مجلس آینده باید ادامه‌دهنده راه شهید سلیمانی باشد

وی تأکید کرد: باید به جای نمایندگان مجلسی که افتخار آنها عکس سلفی گرفتن با موگرینی و امثال آنها است، مجلسی شکل بگیرد که راه شهید سلیمانی را در مبارزه بی‌امان با همه سران استکبار و کفر جهانی ادامه دهند و لازمه آن این است که مردم حضور آگاهانه و بصیرانه داشته باشندف معیارها، معیارهای انقلابی بوده و هدف، حاکمیت ارزش‌های الهی باشد و باید بدانیم که معیارهای قومی و قبیله‌ای، نژادی، باندی، گروهی و منفعت‌طلبانه در شرایط کنونی مطرود و خیانت به خون امثال شهید سلیمانی است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا گفت: ما مجلسی در تراز انقلاب اسلامی می‌خواهیم یعنی مجلسی که در تراز رویارویی و تقابل جهادی با سران استکبار جهانی باشد و بداند تصمیم‌گیری‌های آن در سرنوشت مردم کشمیر اثرگذار است، مجلسی که درد مردم نیجریه را بفهمد، به فکر مردم یمن باشد و صحنه را به درستی تشخیص دهد، نه مجلسی که وابسته به جریان‌هایی باشد که به رهبر معظم انقلاب نامه می‌نویسند و از او درخواست می‌کنند که در مقابل شیطان کوتاه بیاید.

هدایت‌خواه با تأکید بر اینکه باید به دنبال تشکیل مجلسی باشیم که بتواند در جنگ اقتصادی با تدبیر تمام به فکر نجات اقتصاد و نجات مردم از مشکلات معیشتی و تورم باشد نه به فکر جیب خود و باند و خانواده و وابستگان خود باشد، ادامه داد: اگر می‌خواهیم راه سپهبد شهید سلیمانی را ادامه دهیم یکی از مهم‌ترین عرصه‌های ادامه راه، حضور آگاهانه و بصیرانه در عرصه انتخابات و انتخاب افرادی است که مشی و منش شهید سلیمانی که آرمان بلند انقلاب اسلامی است را داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید انسجام خودمان را برای تحقق چنین مجلسی حفظ کنیم و شکل‌گیری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در راستای تحقق چنین مجلسی بوده، ابراز کرد: ما از همه ابزارها و امکاناتی که برای ایجاد انسجام تصور می‌شد استفاده کردیم و هر شرط و شروطی را که برخی دوستان ما تمایل داشتند، پذیرفتیم برای اینکه یک انسجام حداکثری ایجاد شود و حتی در آخرین لحظات پیشنهاد دادیم که مثلا بنده کاندیدا نمی‌شوم اما بیایید در فرآیند شورای ائتلاف نیروهای انقلاب حضور پیدا کنید اما نیامدند و ناچارا ما مسیر خود را با تدبیر دیگری در پیش گرفتیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا بیان کرد: بر اساس ساز و‌ کار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، راه را برای حضور پنج نفر از کاندیداهای منتسب به این جریان باز گذاشتیم و دوستان ما ثبت‌نام کردند، در این فرایند جلو آمدیم و گرچه به دنبال این بودیم که در یک نظرسنجی عمومی گزینه نهایی تعیین شود اما به دلیل اینکه اعضای شورای ائتلاف و نیروهای مختلف، ادامه پیدا کردن این مسیر تا رسیدن به نظرسنجی نهایی را نگران‌کننده می‌دانستند، هر پنج کاندیدای منتسب به این جریان با ما نشستند و میثاق‌نامه‌ای را امضا کردند که بر اساس آن یک جمع ده یازده نفری را به عنوان کمیته تصمیم‌گیری درباره تعیین کاندیدای نهایی این جریان انتخاب کنند تا این کمیته با حضور این پنج کاندیدا و شنیدن حرف‌ها، برنامه‌ها و دلایل رأی‌آوری آنها تصمیم بگیرند.

هدایت‌خواه تصریح کرد: بر اساس ساز و کاری که امضا شد و مکتوب آن هم موجود است به بنده به عنوان کسی که پیگیر و ناظر این کار باشد اعتماد کردند و جلسات متعددی تشکیل شد و کمیته تصمیم‌گیری حرف‌های کاندیداها را شنیدند و نهایتا پس از بررسی‌های انجام گرفته، آقای نادر منتظریان را به عنوان کاندیدای نهایی این جریان انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون دو کاندیدای منتسب به جریان همراهی خود را اعلام کرده‌اند و امیدواریم بقیه کاندیداها هم بر اساس میثاق‌نامه‌ای که بستند با این جریان همراهی کنند، گفت: هر روز که خون جدیدی از مدافعان انقلاب اسلامی بر زمین می‌ریزد مسئولیت ما سنگین‌تر می‌شود و هر چه خونی که بر زمین می‌ریزد مقدس‌تر باشد این بار را بر دوش ما سنگین‌تر می‌کند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا افزود: شهادت شهید سلیمانی و همرزمانش و ابومهدی المهندس که از عراقیانی بود که در دفاع مقدس در جبهه دفاع از انقلاب اسلامی می‌جنگیدند و امروز از فرماندهان حشد‌الشعبی بود که در مقابل داعش و آمریکا می‌جنگد، مسئولیت ما را سنگین‌تر کرده و باید مردم را دعوت و توجیه کنیم و از آنها بخواهیم به کاندیدای خروجی جریان انقلاب رای دهند.

هدایت‌خواه با بیان اینکه انتخاب آینده ما در سراسر کشور و شکل‌گیری یک مجلس انقلابی با این خون پاکی که بر زمین ریخته شده است، جهش انقلاب و تحولات جهانی را چند برابر می‌کند، گفت: نتیجه این انتخابات بسیار تعیین‌کننده است و شاید از برکات ریختن این خون پاک، بیدار شدن عده‌ای از خواب غفلت است که برای آینده این انقلاب چاره‌اندیشی کنند تا این راه پرفروغ‌تر ادامه پیدا کند.

وی تأکید کرد: جریان انقلابی و ولایی به دنبال حل مشکلات مردم است، می‌خواهد کشوری بسازد که امید مظلومان و مستضعفان عالم است و می‌خواهد راه نورانی شهید سلیمانی را ادامه دهد؛ بنابراین باید همه پیمان ببندیم که برای ادامه راه شهدا به‌ویژه در عرصه انتخابات از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

کاندیدای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا هم در این همایش با تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، گفت: این نشست هر چند با عنوان دیگری تشکیل شد، اما افتخار این را داریم که اولین نشست ما برای راه و هدفی که داریم و آن هم پاسداری از خون شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی و نعمت بزرگ ولایت است با میثاق‌نامه مردم با این شهید بزرگ همراه شد.

نادر منتظریان با بیان اینکه سپهبد شهید سلیمانی کسی بود که وقتی قدم برمی‌داشت لرزه بر اندام دشمنان اسلام می‌افتاد و حیاتش سراسر برکت بود و قطعا شهادت و مماتش هم خیر و برکاتی دارد، گفت: ما شهدای بزرگی مانند شهید بهشتی، رجایی و باهنر را به انقلاب اسلامی تقدیم کردیم که هر کدام اگر در یک نظام عادی به شهادت می‌رسید، می‌توانست به سقوط آن نظام بینجامد اما نظام اسلامی ما نه تنها سقوط نکرد بلکه روز به روز بر انسجامش افزوده شد.

وی بیان کرد: بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال از حکومت ائمه و پیامبر، خداوند بهترین حکومت کره خاکی و بهترین نعمت را در اختیار ملت ایران گذاشت و آن هم نظام جمهوری اسلامی بود؛ بنابراین ما به عنوان مردم ایران باید سپاس‌گزار خداوند باشیم که امروز صاحب این نعمت و این کرامت و برکت هستیم و افتخارمان این است که در این نظام زندگی می‌کنیم و طبیعی است که برای استمرار این نظام همه باید از خودگذشتگی، ایثار و انقلابی‌گری داشته باشیم.

کاندیدای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا با بیان اینکه افتخار ما این است که قریب چهار دهه در این نظام خدمت‌گذار مردم بودیم، گفت: جریان انقلابی در این استان به ریاست جناب آقای دکتر هدایت‌خواه مدیریت و هدایت می‌شود و و امروز آقای دکتر هدایت‌خواه به عنوان یک چهره ملی، اثرگذار و ماندگار و به عنوان علمدار فرهنگی نظام، مایه افتخار و سرافرازی ما است و نخبگانی را داریم که دست‌پرورده این برادر عزیز هستند.

منتظریان با بیان اینکه رسالت مردان بزرگ پرورش نخبگان است و الحمدالله آقای هدایت‌خواه در این زمینه به خوبی عمل کرده و نیروهایی را پرورش داده که آینده این انقلاب را در اختیار دارند، ابراز کرد: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب بر استفاده از ظرفیت جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی، باید نیروهای باتجربه در اتاق‌های فکر با کمک جوانان در راستای تحقق گام دوم قدم بردارند.

وی با اشاره به انگیزه خود برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: تا زمانی که آقای هدایت‌خواه در عرصه حضور داشتند ضرورت ندیدم و دلیلی هم نداشت که در این صحنه حضور پیدا کنم و در جای دیگری خدمت می‌کردم و گوشه‌ای از بار مسئولیت این نظام را هم به دوش داشتم، اما از زمانی که آقای‌ هدایت‌خواه گفتند که بنا دارند در حوزه دیگری به تکیفشان عمل کنند، این توفیق حاصل شد که در این حوزه نام‌نویسی کنم.

کاندیدای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا با بیان اینکه این شورا ساز و کاری دارد که ما تابع آن هستیم، عنوان کرد: این ساز و کار باید جلو می‌رفت اما با توافقاتی که با کاندیداهای جریان داشتیم برای جلوگیری از فرصت‌سوزی و استفاده مطلوب از فرصت باقیمانده، شورای ائتلاف استان و شهرستان جلسات فشرده زیادی را برگزار کردند و در نهایت این توفیق حاصل شد که ما در خدمت شما باشیم، هر چند خود بنده راغب بودم که یکی دیگر از برادران در این صحنه حضور پیدا کند.

منتظریان با بیان اینکه بحث انتخابات و نمایندگی را یک بار سنگین می‌دانم، تصریح کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان و شهرستان‌های بویراحمد و دنا به بنده عنایت داشتند و جمیع شرایط به این صورت شد که امروز در خدمت شما باشیم.

وی با تأکید بر اینکه ما تمام قد در خدمت مردم و در خدمت نظام اسلامی هستیم، به اهداف و برنامه‌های خود برای حضور در انتخابات مجلس اشاره داشت و عنوان کرد: نقد بر وضع موجود یکی از اهداف بنده از حضور در این صحنه بود؛ ۴۱ سال از انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشتیم که در این مدت هر روز دشمنی دشمنان خبیث این انقلاب بیشتر بود و دشمنان همواره سنگ و مانع بزرگی سر راه انقلاب می‌گذاشتند و روزی بر این نظام نگذاشت که یک مانع و گرفتاری سر راه آن نباشد.

کاندیدای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا گفت: در چهار پنج سال نخست پیروزی انقلاب اسلامی شاهد مشکلات و توطئه‌های دشمنان از جمله ترور نیروهای انقلابی بودیم، اما در آن شرایط سخت با وجود موانع بزرگ و گرفتاری‌های زیادی که دشمنان داخلی و خارجی فراهم کردند به راحتی توانستیم کشورمان را از این بحران‌ها عبور دهیم که به سفره مردم کشیده نشود.

منتظریان بیان کرد: از روز نخست انقلاب اسلامی تحریم‌ها وجود داشت و دشمنی‌ها بخشی زیرپوستی و پشت پرده و بخش زیادی هم آشکار بوده است اما چرا امروز به اینجا رسیده‌ایم که مردم عزیز ما که باید با شأن و عزت زندگی کنند گاه تحقیر می‌شوند، گاه در فقر به سر می‌برند و گاه مشکلاتی دارند که در شأن آنها نیست؟ اگر جریان انقلابی کاندیدا و هدف دارد و پیگیری می‌کند به خاطر این است که پاسخ این چرا را بدهد.

وی با تأکید بر اینکه ما باید بین حاکمیت اسلامی و ناکارآمدی بعضی‌ها تفاوت قائل باشیم و به هیچ عنوان نباید حکومت اسلامی را حکومت ناکارآمد بدانیم، گفت: بهترین حکومت بر روی کره زمین حکومت اسلامی است، تمام حکومت‌های موجود روزی به بن‌بست می‌رسند اما تنها حکومتی که بن‌بست ندارد حکومت اسلامی است چون منشأ قانون آن، قانون الهی است.

کاندیدای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا ابراز کرد: حکومت اسلامی برای هر زمان نسخه خاص خودش را دارد اما ناکارآمدی بعضی‌ها گاه مملکت را به جایی می‌رساند که ما وضعیت کنونی را پیدا می‌کنیم و امروز اگر قرار است گره مشکلات باز شود و بخشی از معیشت مردم حل شود باید به نیروهای انقلابی اعتماد کنیم.

وی با بیان اینکه نیروهای انقلابی امتحان خود را در دوره چهل ساله انقلاب اسلامی پس داده‌اند، تأکید کرد: ما نباید به کسانی اعتماد کنیم که به دنبال دوختن کلاه برای خود بوده، بدهکار دیگران هستند و کارنامه رای‌آوری آنها زیر سوال است.

کاندیدای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا گفت: کسانی که مورد تأیید نظام هستند برای ما هم قابل احترامند اما این شما مردم هستید که باید انتخاب کنید و بهتر است برای انتخاب بهتر، به کارنامه ما کاندیداها رجوع کنید، همه ما دوران مدیریتی و امکانات و شرایطی را در اختیار داشتیم که هم می‌تواستیم خدمت‌گزاری و هم می‌توانستیم سوءاستفاده کنیم.

منتظریان با بیان اینکه اگر خوب انتخاب کردید در زندگی خود اثر مثبت می‌گذارید و اگر بد انتخاب کردید همه ما باید تاوانش را بدهیم، ابراز کرد: یکی از محاسن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزاری انتخابات است و اگر ما توانسیتم شاخص‌ها را کنار هم بگذاریم و بر اساس شاخص‌هایی انتخاب کنیم که ذره‌ای از مشکلات ما کمتر شده و به توسعه استان کمک شود، طبیعی است که درست انتخاب کرده‌ایم.

وی بیان کرد: شاید اگر شرایط مانند دوره‌های گذشته بود به هیچ عنوان وارد عرصه انتخابات نمی‌شدم، زیرا در دوره‌های گذشته شرایط مردم مطلوب‌تر بود و اعتمادشان به نظام بیشتر بود اما امروز اعتماد مردم که اساس نظام است آسیب دیده است.

کاندیدای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا با اشاره به برخی جلسات سیاسی در منازل شخصی مردم، گفت: در این مدت مرتب پیشنهاد دادم که به هیچ عنوان برای مردم مزاحمت ایجاد نکنیم، زیرا به هر روستایی که بخواهیم رجوع کنیم مسجد، حسینیه و مرکز عمومی دارد و همه مردم می‌توانند در این مکان عمومی حضور پیدا کنند، حرف‌ها، برنامه‌ها و راهکارهای کاندیدا را بشنوند، سابقه کاندیدا را مطالعه کنند جریان حامی او را ببینند و آزادانه انتخاب کنند.

منتظریان با بیان اینکه ورود من به انتخابات مجلس برای عمل به تکلیفم بود و لاغیر، افزود: با شناختی که از شرایط امروز کشور و جریان انقلابی دارم باید بگویم که اگر مجلس دست نیروهای انقلابی بیفتد در کوتاه مدت بخش زیادی از مشکلات قابل حل است و اینگونه نیست که همیشه دستمان جلوی بیگانه بلند باشد.

وی با تأکید بر اینکه ما زمانی می‌توانیم با عزت زندگی کنیم که مقتقدر باشیم، عنوان کرد: اگر کارخانه‌ها و صنایعی که تعطیل است راه بیفتند و آنهایی که نیمه فعال هستند با تمام ظرفیت کار کنند بخش زیادی از مشکلات حل می‌شود.

کاندیدای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا گفت: امروز در هر خانواده‌ای یک تا پنج نفر نیروی تحصیل‌کرده و نخبه بیکار داریم که افسرده در کنار خانواده نشسته‌اند و با ساز و کارهای کنونی و شرایطی که برای بکارگیری و جذب نیروی کار در استان وجود دارد مشکل بیکاری جوانان حل نمی‌شود.

منتظریان با بیان اینکه تا تولید رونق پیدا نکند و زیرساخت‌ها ما در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری و کشاورزی ایجاد نشود مشکل بیکاری جامعه حل نمی‌شود، گفت: جریان انقلابی امروز به این نتیجه رسیده که لیستی را در سراسر کشور برای انتخابات مجلس شورای اسلامی داشته باشد و مردم باید بدانند که این مجموعه در سراسر کشور قابلیت‌های بزرگ و مدیران باتجربه و کارکشته‌ای دارد که می‌توانند در کوتاه مدت بخش زیادی از مشکلات آنها را حل کنند.

وی ابراز کرد: امروز خودکامگی‌ها و بی‌تدبیری‌های متعدد به اندازه یک شکاف بزرگ سلامتی نظام اداری ما را از بین برده و ما به عنوان جریان انقلابی مصمم هستیم که با آینده‌نگری، با مدیریت عقلانی و همفکری نخبگان جامعه می‌توانیم اعتماد مردم را برگردانیم و با کمک مردم و مدیران بخش زیادی از مشکلات را در کوتاه مدت حل و فصل کنیم.

کاندیدای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا گفت: با توجه به شرایط موجود شک نکنید که اکثر مجلس آینده در اختیار جریان انقلابی قرار می‌گیرد و هر حوزه انتخابیه‌ای که نماینده‌ای به جز جریان انقلابی به مجلس بفرستد در اقلبیت خواهد بود و نماینده‌ای که در اقلیت باشد نمی‌تواند در اقلیت نجات‌دهنده باشد و انتظارات حوزه انتخابیه‌اش را برآورده کند.

منتظریان عنوان کرد: قطعا دولت بعدی هم در راستای همین تفکر تشکیل می‌شود و اگر کسی در دولت بعدی در اکثریت قرار نگیرد به طور قطع نمی‌تواند انتظارات مردم را در حوزه انتخابیه خود برآورده کند اما اگر کسی در این مسیر انتخاب شود، می‌تواند با کمک مجلس، دولت و سرمایه‍گذاران بخش زیادی از مشکلات را در کوتاه‌مدت حل کند.

وی بیان کرد: ما یکی از حوزه‌های انتخابیه کشور هستیم که خیلی جمعیت زیادی ندارد، مشکلات ما زیاد است بیکاری ما هم هیچ همخوانی با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان ندارد و این در حالی است که در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی و غیره می‌توانیم با تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری، مشکل بیکاری را در کنار افزایش تولید حل کنیم.

کاندیدای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا خرید و فروش رأی را اهانت به سرنوشت مردم دانست و ادامه داد: جریان انقلابی به طور قطع پیروز انتخابات است و شک نکنید که این دوره، دوره لیدرها نیست بلکه دوره بدنه جامعه است و امروز بدنه جامعه خواسته‌هایی دارد که در دل این جریان تأمین می‌شود بنابراین اگر بتوانیم خودمان را خوب عرضه کنیم و اهداف جریان را به خوبی معرفی کنیم بدون شک پیروز هستیم.

منتظریان با اشاره به انتظارات خود از دیگر کاندیداها، با بیان اینکه یکی از کاندیداهایی هستم که کارنامه پاکی دارم و اصلا نگران نیستم، گفت: انتظار این است که کاندیداها اخلاق اسلامی را در انتخابات رعایت کنند و هواداران آنها بداخلاقی‌ها را شروع نکنند و بدانند که اگر بداخلاقی‌ها شروع شد خود متضرر می‌شوند و نتیجه بد خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه بنده دو خانه کلنگی در یاسوج، یک قطعه زمین ۲۵۰ متری در یاسوج، دو ماشین پژو و سمند و مقداری زمین نیز در روستا دارم، گفت: از دیگر کاندیداها انتظار می‌رود در قالب پوشش شفافیت مالی پشت تریبون اموال و بودجه انتخاباتی خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/