مدیرکل منابع طبیعی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت
مدیرکل منابع طبیعی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت

مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی سردار سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست تروریست‌های آمریکایی را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج،در متن پیام مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان آمده است: من المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم […]

مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی سردار سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست تروریست‌های آمریکایی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج،در متن پیام مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان آمده است:

من المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

سخن گفتن از مردی که تمام عمر خود را در گمنامی و مجاهدت‌های خاموش گذرانده به یقین کار آسانی نیست، سال‌ها باید بگذرد تا کسانی پیدا شوند و بتوانند برخی از نقاط ناشناخته کارنامه درخشان این مجاهد نستوه را برای افکار عمومی آشکار کنند تا شاید از آن طریق بهتر بدانیم حقایق پنهان از مجاهدت‌های این فرمانده دلیر و شجاع سپاه اسلام را درک کنیم.

با این وصف شهادت پاداش انسان‌های بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی است کسی که نمونه واقعی جهاد فی سبیل الله بود و خداوند مهربان نیز مزد تلاش چهل ساله اش را شهادت قرار داد.

خباثت و پلیدی تروریست های آمریکایی در ترور قهرمان مبارزه با تروریسم و افراط گرایی در عالم سردار سلیمانی بدون تردید درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر می کند و در ادامه ریشه ظلم و تروریست را در این کره خاکی خواهد خشکاند.

اینجانب ضمن محکومیت اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکایی در به شهادت رساندن مجاهد بزرگ، سردار سرفراز سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از یارانش، این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا (مدظله العالی)، نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم بزرگ ایران اسلامی و خانواده بزرگوار ایشان و نیروهای مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت می گویم.