مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛  برگزاری دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛  برگزاری دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ «امیرعباس آسمند» از برگزاری دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد. به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج، سرهنگ امیرعباس آسمند مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت […]

سرهنگ «امیرعباس آسمند» از برگزاری دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج، سرهنگ امیرعباس آسمند مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد افزود: این جشنواره با همکاری نخبگان جوان، فعالان مردمی، مراکز فرهنگی، دانشگاه‌ها و نهادهای لشکری و کشوری برگزار می‌شود.
آسمند محورهای جشنواره را شامل پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری، پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، نرم‌افزارهای کاربردی، هنرها و سرگرمی‌های دیجیتال و بخش آزاد عنوان کرد.
وی آخرین مهلت ارسال آثار را ۳۰ بهمن ۹۸ عنوان و بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق سایت دبیرخانه به نشانی www.defafestival.com ارسال کنند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج و تبیین فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس در فضای مجازی و تجلیل از آثار برتر در این حوزه عنوان کرد.
آسمند ابراز کرد: برگزاری جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به شناسایی نخبگان این حوزه کمک شایانی کرده و سبب تشویق و ترغیب تولیدکنندگان محتوا در فضای مجازی برای فعالیت در حوزه دفاع مقدس می‌شود.
انتهای پیام/