موحد ظرفیت و پتاسیل رئیس مجلسی را دارد/ موحد می تواند در جنوب کشور لیست انتخاباتی  دهد
موحد ظرفیت و پتاسیل رئیس مجلسی را دارد/ موحد می تواند در جنوب کشور لیست انتخاباتی  دهد

  پایگاه خبری سفیر یاسوج –  عادل پور جشیره کارشناس ارشد جامعه شناسی در آغاز اشاره ای خواهیم داشت به ویژگی های بارز و خصوصیات برجسته نماینده ای که در قامت سناتور ، دوره های متوالی بر کرسی مجلس شورای اسلامی کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده تکیه زده بود ، « حاج سید […]

 

پایگاه خبری سفیر یاسوج –  عادل پور جشیره کارشناس ارشد جامعه شناسی

در آغاز اشاره ای خواهیم داشت به ویژگی های بارز و خصوصیات برجسته نماینده ای که در قامت سناتور ، دوره های متوالی بر کرسی مجلس شورای اسلامی کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده تکیه زده بود ، « حاج سید محمد موحد . »

بارزترین ویژگی روشن وی ، خدمت صادقانه به نظام اسلامی و رهبری و مردم و کشور بوده است.

ساده‌زیستی، پاکدستی، حضور پیوسته در جایگاه مسئولیت،
ترجیح منافع ملی و عام المنفعه، بر خواسته‌های شخصی و جناحی، ایستادگی شجاعانه در برابر مداخلات بیگانه، واکنش های همیشه به موقع و انقلابی به نقشه‌های بدخواهان و خائنان، مشی جهادی در باور و اندیشه و عمل ، خدمت و کار بی منت برای خدا و خلق خدا، دیگر ویژگی های بی ادعای سید محمد موحد، سناتور به نام ماست.

* ویژگی های سید سناتور و تجارب ارزشمند و حضور وی در صحنه، بی شک برای مجلسی که بعنوان رأس امور ، به دنبال رفاه مردم ، عدالت اجتماعی، گشایش اقتصادی، پیشرفت علم و فنّاوری، و حفظ عزّت ملّی و استقلال ملّت باشد، غنیمتی است، که می تواند در این سالهای سخت که حوزه انتخابیه بدور از هر گونه پیشرفتی، در انتهای رتبه های مختلف است ، نقطه امیدی برای مردم جهت حرکت به سمت توسعه باشد.*

در طی این سالهای دور از مجلس، ارتباط سید محمد موحد با مردم و سران و مسئولین نظام و احزاب مختلف، و طبقات مختلف اجتماعی و صنعتی همچون گذشته ، همچنان تداوم داشته است، و مراجعه مستمر مردم و چهره های متنفذ سیاسی و اجتماعی ، نشان از همین نفوذ و پیوستگی و جذابیت همیشگی اش برای عموم ، و قابلیت های منحصر به فرد او در زمینه های مختلف بوده است.

در این زمانه ، که شعارهای توسعه چهار سال اخیر صرفا گرد و خاک تبلیغاتی بوده است، *خیزش مردمی و دعوت عموم از موحد برای آمدن به صحنه ، به شکلی پُرشتاب در جریان است* ، و این مساله موجب نگرانی سایر رقبای سیاسی شده است.

سید محمد موحد با دغدغه و تکیه بر وحدت کلمه و تلاش برای گسترش این مقوله حیاتی میان جناحین و اقشار مختلف، و بنا بر ملاحظات و شریط امروز کشور ، از محبوبیت و مقبولیت ملی ویژه ای در همه ارکان برخوردارند.

* نکته قابل توجه در این دعوت عمومی از سید محمد موحد برای حضور در انتخابات ، که میهمانان و ارباب رجوع هایشان ، از مستضعفان و پابرهنگان و نیازمندان و سطوح مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی در حوزه اسبق نمایندگی و سایر نقاط کشور هستند ، وی را از یک امتیاز خاص برخوردار ساخته که به حوزه محروم خود در کهگیلویه بزرگ بشتابد و با اعلام کاندیداتوری ، امید به پیشرفت را در بین این مردم زنده کند، و هم در جنوب کشور قادر است که بر اساس نفوذ و مقبولیت عمومی ، لیست انتخاباتی ارائه نماید.*

و بی شک همانگونه که ارسطوی فیلسوف معتقد است، در نظام دموکراسی، فقرا قدرت و تاثیرگذاری بیشتری از ثروتمندان خواهند داشت، چرا که تعداد آن‌ها بیشتر است، و اراده اکثریت پیروز است.

ایشان، با همه جانبه نگری و نقش آفرینی در میان همه گروه های سیاسی و اجتماعی ، در تاریخ معاصر پس از انقلاب ، تلاش های بیشمار و خدمات ارزنده ای داشتند ، که کاندیداتوری مجدد ایشان، و ارائه لیست انتخاباتی از سوی وی ، برای جهت دهی جامعه محروم به سوی پیشرفت، را امری ضروری می سازد .

*به حکم این سوابق و تجارب ارزشمند و ارتباطات کلان و مقبولیت عموم ، سید محمد موحد نه تنها صلاحیت نمایندگی چند باره بر مردم عزیز را دارند ، بلکه شایسته رئیس مجلس شدن نیز هستند. و امیدوارم با توجه به ضرورت حضور چهره های کاردان و باتجربه سیاسی در مجلس در رأس امور ، ایشان با پیروزی در انتخابات، بر کرسی ریاست مجلس و خانه ملت تکیه زده ، و در مجلسی متحول و رو به جلو ، کمکی شایانی به حل مشکلات کشور نمایند.