میراث فرهنگی فعال‌ترین دستگاه نمایشگاه هفته پژوهش کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر
میراث فرهنگی فعال‌ترین دستگاه نمایشگاه هفته پژوهش کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

نمایشگاه هفته پژوهش عصر امروز با حضور مسئولان استانی در مصلای شهر یاسوج افتتاح شد.   به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج، در نمایشگاه هفته پژوهش امسال دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های استان جدیدترین تولیدات و کارهای پژوهشی خود را در معرض دید عموم قرار داده‌اند که در این بین، اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع […]

نمایشگاه هفته پژوهش عصر امروز با حضور مسئولان استانی در مصلای شهر یاسوج افتتاح شد.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج، در نمایشگاه هفته پژوهش امسال دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های استان جدیدترین تولیدات و کارهای پژوهشی خود را در معرض دید عموم قرار داده‌اند که در این بین، اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با ایجاد ۱۰ غرفه از تولیدات صنایع دستی استان، فعال‌ترین دستگاه اجرایی در این نمایشگاه است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه به دنبال تحقق شعار سال یعنی «رونق تولید» هستیم، اظهار داشت: از تعاونی‌های استان که بیشترین تولیدات را در حوزه صنایع دستی دارند برای حضور در نمایشگاه هفته پژوهش دعوت کردیم.

مجید صفائی با اشاره به اینکه صنایع دستی نقش بسزایی در ایجاد اشتغال و درآمد برای استان دارد، افزود: از ایده‌های خلاق و نو در زمینه تولیدات صنایع دستی و همچنین گردشگری حمایت ویژه می‌شود.

وی همچنین گفت: این اداره‌کل همچنین از طرح‌های پژوهشی در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی حمایت می‌کند.
صفائی از دانشگاهیان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواست در راستای توسعه استان همکاری و همیاری لازم را با این اداره‌کل داشته باشند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد نمایشگاه هفته پژوهش را فرصتی برای آشنایی مردم با تولیدات پژوهشی استان عنوان کرد.