سرپرست اداره کل میراث فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد: بازارچه صنایع دستی ساماندهی می شود/از ایده های خلاق صنایع دستی حمایت می شود
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد: بازارچه صنایع دستی ساماندهی می شود/از ایده های خلاق صنایع دستی حمایت می شود

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه وبویراحمد عصر دیروز دوشنبه ۱۱آذر از بازار چه صنایع دستی و کارگاه بزرگ سنگ تراشی یاسوج بازدید کرد. به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه وبویراحمد،مجید صفائی در بازدید از بازارچه دائمی صنایع دستی […]

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه وبویراحمد عصر دیروز دوشنبه ۱۱آذر از بازار چه صنایع دستی و کارگاه بزرگ سنگ تراشی یاسوج بازدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه وبویراحمد،مجید صفائی در بازدید از بازارچه دائمی صنایع دستی یاسوج با اشاره به مشکلات موجود بازارچه گفت: تلاش داریم تا بازارچه ی درشان و منزلت هنرمندان خوش ذوق مرکز استان ایجاد شود.
وی با بیان اینکه استعداد های زیادی در حوزه صنایع دستی کهگیلویه وبویراحمد وجود دارد که در گمنامی به سر می بردند اظهار کرد: شناسایی هنرمندان صنایع دستی در تمام نقاط مختلف استان از برنامه های کاری این اداره کل است.
صفایی با اشاره به شعار سال به نام «رونق تولید» که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است تصریح کرد: رونق صنایع دستی کهگیلویه وبویراحمد نقش بسزایی در افزایش تولید ملی کشور دارد.
سرپرست میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه از ایده های نو و خلاق در حوزه صنایع دستی حمایت می شود گفت:برای ایجاد کسب و کارهای جدید در حوزه صنایع دستی تسهیلات ارزان قیمت پرداخت می شود.