رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از طریق سامانه سامد پای درددل کشاورزان نشست+تصاویر
رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از طریق سامانه سامد پای درددل کشاورزان نشست+تصاویر

گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج، الیاس تاج‌الدینی رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد امروز

رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از طریق سامانه سامد استانداری پاسخگوی فعالان حوزه کشاورزی استان شد و برای پیگیری و حل مشکلات آنها قول مساعد داد.

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج، الیاس تاج‌الدینی رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد امروز سه‌شنبه ۱۴ آبان با حضور در دفتر نظارت و ارزیابی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از طریق سامانه ۱۱۱ (سامد) پاسخگوی برخی مشکلات فعالان حوزه کشاورزی این استان شد.
در این نشست دو ساعته، ۲۰ نفر از کشاورزان و تولیدکنندگان از تمام نقاط استان از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در ارتباط مستقیم با الیاس تاج‌الدینی در کمترین زمان ممکن، پاسخ‌های خود را دریافت کردند و شاهد پیگیری و حل مشکلات خود بودند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی در این ارتباط تلفنی برای پیگیری و حل مشکلات کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی استان قول مساعد داد و دستورات لازم را برای حل مشکلات آنها صادر کرد.
ارتباط مردم از طریق سامانه سامد به لحاظ صرفه‌جویی در وقت، کمک به حال آنها و پیگیری مستقیم مطالبات آنها از سوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی، از بهترین راه‌ها برای حل مشکلات فعالان بخش کشاورزی در سراسر استان است.
لازم به ذکر است که همه مردم استان می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ (سامانه الکترونیکی مردم و دولت) شکایات، درخواست‌ها و  پیشنهادات خود به دستگاه‌های اجرایی دولت را بدون پرداخت و تحمل هیچ هزینه‌ای مطرح کنند.
این سامانه با ثبت مطالبات مردم سبب کاهش مراجعات حضوری و تسریع در رسیدگی به مشکلات آنها می‌شود.