پیام تسلیت زارعی درپی درگذشت برادر و مادر گرامی شهیدوالا مقام (عادل درخور)
پیام تسلیت زارعی درپی درگذشت برادر و مادر گرامی شهیدوالا مقام (عادل درخور)

پایگاه خبری‌سفیر‌یاسوج-استان کهگیلویه و بویراحمد: در پی درگذشت پاسدار “فاضل درخور” و مادر وی “زینب حمیدزاده”برادر و مادر گرامی شهید والا مقام (عادل درخور)، نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی در پیام تسلیتی، این مصیبت و ضایعه بزرگ را به اهالی شهید پرور روستای تنگ رواق شهرستان دنا وبازماندگان تسلیت گفت. به […]

پایگاه خبری‌سفیر‌یاسوج-استان کهگیلویه و بویراحمد:

در پی درگذشت پاسدار “فاضل درخور” و مادر وی “زینب حمیدزاده”برادر و مادر گرامی شهید والا مقام (عادل درخور)، نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی در پیام تسلیتی، این مصیبت و ضایعه بزرگ را به اهالی شهید پرور روستای تنگ رواق شهرستان دنا وبازماندگان تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج ،متن پیام تسلیت نماینده مردم بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

خبر حادثه دلخراش و باورنکردنی درگذشت انسانهای وارسته،فداکار و صبور پاسدار
سرافراز آقای فاضل درخور و مادر گرامیشان موجب تاسف وتاثر عمیق گردید.

بی شک روح بلند وملکوتی آن بزرگوران اسوه تقوا و ایثار هم اکنون در کنار شهید والامقام ماوا گرفته وبه آرامش ابدی دست یافته است،گرچه غم جانکاه فقدان شان بر دوش خانواده سنگینی می نماید،اما امیدوارم موج همدردی و همراهی همه مردم و مسئولان در این مصیبت بتواند بخشی از تألمات وارده را بکاهد.

در پایان از خداوند منان برای همه بازماندگان صبر و بردباری مسئلت نموده وامیدوارم که روح پاک آن به خدا پیوسته و مادر فداکارش در کنار اهل بهشت پاداش اخلاص و ولایت مداری خود را دریافت نمایند.

غلام محمد زارعی
نماینده مردم شهید پرورشهرستان های بویراحمد ودنادر مجلس شورای اسلامی