گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج،همزمان با روز پزشک آیین تجلیل از دکترسید محمد رادمنش با حضور فعالان زیست محیطی در شهر اهواز برگزار شد. مراسم تجلیل و تکریم دکتر محمد رادمنش با حضور جمعی از فعالان و دوستداران محیط زیست خوزستان به مناسب روز پزشک و به پاس تلاش های چندین ساله ایشان در حوزه […]

گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج،همزمان با روز پزشک آیین تجلیل از دکترسید محمد رادمنش با حضور فعالان زیست محیطی در شهر اهواز برگزار شد.

مراسم تجلیل و تکریم دکتر محمد رادمنش با حضور جمعی از فعالان و دوستداران محیط زیست خوزستان به مناسب روز پزشک و به پاس تلاش های چندین ساله ایشان در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی در اهواز برگزار شد .

در ابتدای این مراسم شهرام دهکردی به نمایندگی از فعالان محیط زیست خوزستان ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان در مراسم ، هدف از برگزاری این مراسم را نکوداشت روز پزشک و تجلیل از خدمات صادقانه دکتر رادمنش در راستای توسعه فرهنگ محیط زیستی و طبیعت دوستی برشمرد .

در ادامه مراسم دکتر رادمنش با تشکر دوستداران محیط زیست خوزستان و بانیان مراسم اظهار کرد: در انجام این اقدامات محیط زیستی هدف سیاسی و اقتصادی وجود ندارد و تنها به این امید فعالیت های زیست محیطی را انجام می دهیم که بتوانیم حفاظت از محیط زیست را به فرهنگی غالب برای زندگی مسالمت آمیز و بهتر انسان ها در کنار طبیعت تبدیل کنیم .

دکتر رادمنش عنوان کرد: زیاده خواهی های انسان و دست درازی ها در طبیعت و تعرض به محیط زیست باعث شده هر روز عرصه بر حیات وحش و اکوسیستم های جانوری تنگ تر شود.

وی تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم در هر جایگاهی که هستیم برای حفاظت از محیط زیست و بقای آن جدیت به خرج دهیم.

در پایان این مراسم شرکت کنندگان با تبریک روز پزشک و با تشکر از اقدامات محیط زیستی دکتر رادمنش دغدغه ها و پیشنهادات محیط زیستی خود را بیان داشته و هدیه ای به رسم یادبود به ایشان اهدا شد .

گفتنی است دکتر سید محمد رادمنش ، پزشک متخصص کهگیلویه و بویراحمدی ساکن در استان خوزستان (اهواز) است ، چند سال است که فعالیت های ضمن کار پزشکی خود را به اقداماتی در راستای کمک به حفاظت از محیط زیست خصوصا گونه های گیاهی و جانوری اختصاص داده است.

دکتر رادمنش که سال ۱۳۳۳ در روستای پراشکفت شهرستان بویراحمد به دنیا آمده است ، متخصص پوست و مو و عضو هیئت علمی دانشگاه جندی شاپور اهواز است ، مقالات و کتب متعددی را به مرحله چاپ رسانده است .

از جمله کتاب “جنایت علیه محیط زیست” با تیراژ ۱۷۰ هزار نسخه که همگی به صورت رایگان بین مردم توزیع شده است . (لازم به توضیح است کتاب “جنایت علیه محیط زیست ” در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.

دکتر رادمنش حدود ۱۰ سال است که به صورت جدی فعالیت های حفاظت از محیط زیستی خود را به طریقه های متفاوت آغاز کرده است.