امام جمعه سی سخت : پیگیری مطالبات کارکنان شهرداری در سریع ترین زمان صورت گیرد
امام جمعه سی سخت : پیگیری مطالبات کارکنان شهرداری در سریع ترین زمان صورت گیرد

امام جمعه سی سخت بر تلاش مسئولان برای رفع مشکلات کارکنان شهرداری این شهر تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج ازمرکز کهگیلویه وبویراحمد، امام جمعه سی سخت در آئین عبادی سیاسی نماز پیگیری مطالبات کارکنان شهرداری در سریع ترین زمانجمعه این شهر، پرداخت مطالبات کارکنان شهرداری سی سخت را خواستار شد و گفت: […]

امام جمعه سی سخت بر تلاش مسئولان برای رفع مشکلات کارکنان شهرداری این شهر تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج ازمرکز کهگیلویه وبویراحمد، امام جمعه سی سخت در آئین عبادی سیاسی نماز پیگیری مطالبات کارکنان شهرداری در سریع ترین زمانجمعه این شهر، پرداخت مطالبات کارکنان شهرداری سی سخت را خواستار شد و گفت: شهرداری نقش بسیار مهمی در فضا و المان شهری ایفا می کند از این رو رفع موانع و مشکلات کارکنان این نهاد به همت مسئولان زیربط امری ضروری است.
حجت الاسلام مصباح نژاد، قیام عاشورای حسینی را الگو و سرمشق برای همه انسانهای عدالت خواه و آزادی خواهی که از ظلم،کفر و شرک حاکمان خود به ستوه آمده دانست و افزود: امام حسین (ع) و یارانش با نهضت عاشورایی خود در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی وسیاسی موجب رشد و تعالی انسانها شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، موضع اقتدار و صلابت انقلابی در برابر مکر و حیله دشمنان را موثر دانست و بیان کرد: آمریکا هرگز دلسوز مردم ایران نبوده و نیست بلکه با طراحی نقشه های متفاوت و فریب دهنده دنبال به زانو درآوردن ملت بوده است.
حجت الاسلام مصباح نژاد با بیان اینکه بانک ها یکی از مهم ترین نهادها برای شکوفایی اقتصاد در کشور محسوب می شوند گفت: انتظار می رود تسهیلات کم بهره و یا قرض الحسنه در اختیار متقاضیان بنگاههای اقتصادی قرار دهند.