استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: اولویت تکمیل پروژه های نیمه تمام است/ بهره برداری ۲۲۲پروژه عمرانی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: اولویت تکمیل پروژه های نیمه تمام است/ بهره برداری ۲۲۲پروژه عمرانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اساس ما بر تکمیل پروژه های استان است. به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج از مرکز کهگیلویه وبویراحمد، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد در نشست خبری شریح برنامه های هفته دولت، افزود: روند تکمیل برخی پروژه های استان طولانی شده و با سطح بندی انجام گرفته، تکمیل پروژه ها محور […]


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اساس ما بر تکمیل پروژه های استان است.

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج از مرکز کهگیلویه وبویراحمد، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد در نشست خبری شریح برنامه های هفته دولت، افزود: روند تکمیل برخی پروژه های استان طولانی شده و با سطح بندی انجام گرفته، تکمیل پروژه ها محور قرار خواهد گرفت.

کلانتری استان را تشنه کار دانست و اظهار کرد: ظرفیت های بسیاری در استان وجود دارد و باید به بالفعل تبدیل شود.

کلانتری با تاکید بر اولویت بندی پروژه ها، گفت: به جدیت دنبال تکمیل پروژه های نیمه تمام هستیم.

کلانتری از افتتاح ۲۲۲ پروژه عمرانی در هفته دولت خبر داد و ابراز داشت: کلنگ زنی ۳۱ ‌پروژه عمرانی را نیز خواهیم داشت.

وی افزود: همچنین طی این هفته افتتاح ۳۱ ‌پروژه اقتصادی را خواهیم داشت و ۷ ‌پروژه اقتصادی نیز کلنگ زنی می شود.

استاندار از خروجی اشتغال بیش از ۳۰۰۰ نفر از طریق پروژه های هفته دولت خبر داد و بیان داشت: بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه پروژه ها خواهد بود.

کلانتری بکارگیری صحیح ظرفیت نمایندگان مجلس برای توسعه استان و مطالبات عمومی را ضروری دانسنت و ابراز داشت: باید از این حوزه با نگاه مطالبات عمومی برای توسعه استان استفاده شود.

کلانتری از تشکیل شورا و برگزاری همایشی مهم با حضور شخصیت های برجسته استان خبر داد و گفت: با تعامل مجموعه دانشگاه یاسوج برنامه ریزی برای تحقق این برنامه و بکارگیری ظرفیت های بالای انسانی برای رشد و توسعه استان انجام گرفته است.