جوابیه مسکن و شهرسازی چرام به مطلب منتشر در سایت های مختلف
جوابیه مسکن و شهرسازی چرام به مطلب منتشر در سایت های مختلف

جوابیه مسکن و شهرسازی چرام به مطلب منتشر شده در خصوص مسکن و شهرسازی جان دوباره گرفت در پی درج مطلب مسکن و شهرسازی جان دوباره گرفت در رسانه های استان خشنود مدیریت شهر سازی چرام جوابیه ای فرستاد که طبق قانون نشر داده می شود. خشنود در این جوابیه عنوان نمود : هر مدیری […]

جوابیه مسکن و شهرسازی چرام به مطلب منتشر شده در خصوص مسکن و شهرسازی جان دوباره گرفت
در پی درج مطلب مسکن و شهرسازی جان دوباره گرفت در رسانه های استان خشنود مدیریت شهر سازی چرام جوابیه ای فرستاد که طبق قانون نشر داده می شود.
خشنود در این جوابیه عنوان نمود :
هر مدیری اگر قصد خدمت رسانی داشته باشد می تواند با تعامل و پشتکار کارهای صورت نگرفته را به چرخه تحرک بسپارد و مطالبات مردمی را پاسخگو باشد.
این حقیر هم همانند تمامی مدیران دولت روحانی دغدغه رشد و توسعه استان و شهرستان را داریم و تلاش می کنیم با همه کمبود های اعتباری نسبت به طرح های نیمه تمام اهتمام ویژه داشته باشیم و این مسیر نخواهد بود مگر پشتیبانی مدیر کل در خصوص طرح های سرانجام نگرفته و تخصیص اعتبارات لازم برای اتمام آنها و خوشبختانه نژاد صفوی از جمله مدیران کلی است که نسبت به شهر چرام اهتمام ویژه دارد و به محض آمدن بنده به این شهر ایشان پیگیر بوده و همواره مساعدت کرده است و امیدواریم همچون گذشته از حمایت‌هایی این مدیر کل بهره مند شویم.
در پایان جای دارد از اصحاب رسانه که دلسوزانه مطالبات مردم را پیگیری می کنند و مدیران را تشویق به تلاش بیشتر می نمایند کمال تشکر و قدردانی را دارم.
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
سید قربانعلی موسوی شیرازی فعال فرهنگی وروزنامه نگار ورسانه چرام