تفاهم‌نامه احداث و بازسازی مدارس در مناطق سیل‌زده میان شرکت ایرانسل، سازمان نوسازی مدارس کشور و مجمع خیرین مدرسه‌ساز
تفاهم‌نامه احداث و بازسازی مدارس در مناطق سیل‌زده میان شرکت ایرانسل، سازمان نوسازی مدارس کشور و مجمع خیرین مدرسه‌ساز

تفاهم‌نامه احداث و بازسازی مدارس در مناطق سیل‌زده میان شرکت ایرانسل، سازمان نوسازی مدارس کشور و مجمع خیرین مدرسه‌ساز به امضا رسید. به گزارش خبرنگارپایگاه خبری سفیریاسوج؛ در مراسم امضای این تفاهم‌نامه،اعلام شد ایرانسل در ۳ استان گلستان، لرستان و خوزستان در کار ساخت و تجهیز ۶ مدرسه مشارکت خواهد داشت.  بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل کشور […]


تفاهم‌نامه احداث و بازسازی مدارس در مناطق سیل‌زده میان شرکت ایرانسل، سازمان نوسازی مدارس کشور و مجمع خیرین مدرسه‌ساز به امضا رسید.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری سفیریاسوج؛ در مراسم امضای این تفاهم‌نامه،اعلام شد ایرانسل در ۳ استان گلستان، لرستان و خوزستان در کار ساخت و تجهیز ۶ مدرسه مشارکت خواهد داشت.

 بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل کشور در این مراسم گفت: «به اعتقاد ما، توسعه کشور نیازمند افراد توسعه‌یافته است. به همین دلیل زمانی که تصمیم گرفتیم به مناطق سیل‌زده کمک کنیم، این کمک را در بخش آموزش و پرورش انجام دادیم.»

او تاکید کرد: «جدا از ساخت مدارس، می‌خواهیم در تجهیز آنها نیز مشارکت داشته باشیم که این مدارس، امکانات متفاوتی از نظر فناوری داشته باشندو این موضوع را دوستان ما در بخش‌های مختلف شرکت، پیگیری خواهند کرد.»

عباسی آرند با اشاره به مشارکت ایرانسل در هوشمندسازی ۱۵ مدرسه در منطقه چابهار که مدارس درخشان نامیده می‌شوند، گفت: «جدا از ساخت مدارسی که تفاهم‌نامه آنها امروز امضا می‌شود، در هر کدام از استان‌های خوزستان، لرستان و گلستان ۵ مدرسه را به تجهیزات الکترونیکی تجهیز می‌کنیم.»

مدیرعامل ایرانسل تاکید کرد هزینه‌هایی که این شرکت متقبل شده است، به صورت منظم پرداخت خواهند شد و اولین چک، همین امروز صادر می‌شود.

براساس تفاهم‌نامه‌ای که میان ایرانسل و سازمان نوسازی مدارس به امضا رسید، این شرکت در استان لرستان در شهر معمولان یک مدرسه ۶ کلاسه می‌سازد و در شهر پل‌دختر دو مدرسه را تعمیرات اساسی می‌کند. همچنین در استان گلستان و در شهر گمیشان یک مدرسه ۶ کلاسه و در منطقه ویس ملاثانی اهواز یک مدرسه ۹ کلاسه خواهد ساخت.