استقبال پرشور و باشکوه مردم شهرستان چرام از کاروان زیر سایه خورشید و پرچم متبرک حضرت امام رضا (ع)+تصاویر
استقبال پرشور و باشکوه مردم شهرستان چرام از کاروان زیر سایه خورشید و پرچم متبرک حضرت امام رضا (ع)+تصاویر

همزمان با ایام مبارک دهه کرامت ، با حضور خادمان آستان قدس رضوی و حاملان پرچم متبرک امام رضا علیه السلام کاروان زیر سایه خورشید که حامل پرچم متبرک به آستان قدس رضوی است به شهرستان چُرام سفر کرد. امروز در شهرستان چُرام ، با وزیدن نسیمی ازآشنای غریب ، دلها همه روانه ی ایستگاه […]

همزمان با ایام مبارک دهه کرامت ، با حضور خادمان آستان قدس رضوی و حاملان پرچم متبرک امام رضا علیه السلام

کاروان زیر سایه خورشید که حامل پرچم متبرک به آستان قدس رضوی است به شهرستان چُرام سفر کرد.

امروز در شهرستان چُرام ، با وزیدن نسیمی ازآشنای غریب ، دلها همه روانه ی ایستگاه عشق هشتم ، بارگاه ملکوتی غریب الغربا شد.

عطر پرچم متبرک حرم رضوی ، در محل بارگاه مقدس امازمزاده بی بی رشیده خاتون (ع) شهرستان چُرام ، پیچید و مشام دلدادگان امام رئوف (ع) را ، در این شهرستان نوازش کرد.

به گزارش پایگاه خبری سفیریاسوج؛در آستانه میلاد با برکت حضرت امام رضا (ع) پرچم مبارک آن امام همام به وسیله خدام حرم رضوی وارد شهرستان چُرام شد ومورد استقبال شیفتگان ودوستداران آقا علی بن موسی الرضا (ع) قرارگرفت.

امام جمعه شهر چُرام ، با اشاره به اینکه ، خادمین حرم مطهر امام رضا(ع) و پرچم متبرک به آستان قدس رضوی در قالب کاروان تربیتی، فرهنگی زیرسایه خورشید در شهرستان چُرام حضور یافتند از حضور پرشور و گسترده ی مردم این شهرستان در آیین معنوی و استقبال از کاروان زیر سایه خورشید که حامل پرچم متبرک به آستان قدس رضوی بود ، تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر افشار ، گفت : استقبال از پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در تمام نقاط جهان ، باشکوه و پرشور بوده است و این کار در اقصی نقاط کشور و اماکن مختلف ، نیز با حضورگرم، پرشور و گسترده آحاد مردم مواجه شده است.

در این استقبال باشکوه ، مردم شهرستان چُرام به همراه مسئولان ، پرچم متبرک حضرت امام رضا(ع) را زیارت کرده و برای تعجیل فرج امام زمان (عج) دعا کردند.

همزمان با ورود خادمان آستان قدس رضوی به شهرستان چُرام ، مردم ولایتمدار این شهرستان ، حضور با شکوه و گسترده ی خود را از کاروان جلوه های زیبای دلدادگی به امام مهربانیها ، به نمایش گذاشتند.

استقبال کم نظیر مردم ولایتمدار شهرستان چُرام ، از این کاروان ، جلوه های زیبای دلدادگی به امام مهربانیها را با خود به همراه داشت.

حضور در مزار شهدا ، سرکشی و بازدید از آسایشگاه معلولان شهر چُرام و اجتماع مردم در نقاط مختلف این شهر ، از جمله بارگاه مطهر حضرت بی بی رشیده خاتون (ع) ، از برنامه‌های خادمین آستان قدس رضوی و پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا (ع) در شهرستان چُرام بود.

مردم شهرستان چُرام ، با وجود تاخیر یک ساعته کاروان زیرسایه خورشید و انتظار برای دیدن خدام امام رضا (ع) ، به محض ورود خادمان حرم رضوی ، با استقبال بی نظیری این کاروان را همراهی کردند.

مردم چُرام ، با اهدا شاخه گل ، توزیع نقل ، شیرینی و شربت و برپایی ایستگاههای صلواتی درجلوی منازل از این کاروان استقبال کردند.