واکنش منابع طبیعی به مطلب یک کانال مجهول الهویه: مدیرکل منابع طبیعی در پی آتش سوزی ها حضور موثر دارد
واکنش منابع طبیعی به مطلب یک کانال مجهول الهویه: مدیرکل منابع طبیعی در پی آتش سوزی ها حضور موثر دارد

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان در پی انتشار مطلبی در یک کانال مجهول الهویه مبنی بر عدم حضور مدیرکل منابع طبیعی در آتش سوزی ها واکنش نشان داد.  مسئول روابط عمومی و آبخیزداری منابع طبیعی استان با بیان اینکه در چند روز گذشته  ساعت ۳ بامداد حکمتیان مدیرکل  محترم با […]

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان در پی انتشار مطلبی در یک کانال مجهول الهویه مبنی بر عدم حضور مدیرکل منابع طبیعی در آتش سوزی ها واکنش نشان داد.

 مسئول روابط عمومی و آبخیزداری منابع طبیعی استان با بیان اینکه در چند روز گذشته  ساعت ۳ بامداد حکمتیان مدیرکل  محترم با نیروهای اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان در عملیات خاموشی آتش سوزی در محل  کوه مورد شهرستان باشت حضور داشت گفت: شخص مدیرکل  از روز چهارشنبه تا جمعه در آتش سوزی بود به طوریکه ۷۲ ساعت در دمای۴۵درجه  حتی,برا,یک دقیقه نه استراحت داشتند و نه خواب در کوه مورد در کنار همکاران بودند بی انصافی که عده ای مغرضانه در فضای مجازی عملکرد دولتمردان را تخریب می کنند.

اردوان یزدانپناه افزود :حضور مدیر کل در بین کارکنان در بیشتر آتش سوزی ها باعث دلگرمی  کارکنان اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان  برای مهار آتش سوزی ها می شود. وی تصریح کرد: مدیر کل،معاونین، کارکنان و نیروهای زحمت کش و بی ادعای منابع طبیعی وآبخیزداری که بطور شبانه روز برای حفظ جنگلها و منابع طبیعی این استان بدون هیچ چشم داشتی و با کمترین امکانات در سخترین نقاط کوهستانی استان درگیر مهار و کنترل آتش سوزی ها  است.

مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه   این روز آتش سوزی خاصی نبوده است گفت:  نیروها با هماهنگی مدیرکل و مشخص شدن سر اکیپها در حالت اماده باش است .

وی همچنین با بیان اینکه یکی از برنامه های در دستور کار اداره کل منابع طبیعی شرکت در مراسمات فرهنگی ومذهبی است اظهار کرد:   انتشار این مطالب مغرضانه  سبب  بی احترامی به نماینده ولی فقیه و نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری می شود،چون برنامه عزاداری در مدرسه خان شیراز از سوی نماینده ولی فقیه صورت گرفته بود و خیلی از مسولین استانی در این برنامه فرهنگی حضور داشته است.