گلایه مندی مردم از بی توجهی شهرداری یاسوج به محله بختیاری ها +تصاویر
گلایه مندی مردم از بی توجهی شهرداری یاسوج به محله بختیاری ها +تصاویر

محله بختياري ها در منطقه شرف آباد شهر ياسوج مركز استان كهگيلويه و بويراحمد چند سالی است که به دلیل برخی نابسامانی ها دچار مشکلات فراوان است. به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج از مرکز کهگیلویه و بویراحمد،یکی از اهالی محله بختیاری در شهر یاسوج در تماس با پایگاه خبری سفیر یاسوج از نبود امکانات […]

محله بختياري ها در منطقه شرف آباد شهر ياسوج مركز استان كهگيلويه و بويراحمد چند سالی است که به دلیل برخی نابسامانی ها دچار مشکلات فراوان است.

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج از مرکز کهگیلویه و بویراحمد،یکی از اهالی محله بختیاری در شهر یاسوج در تماس با پایگاه خبری سفیر یاسوج از نبود امکانات در این منطقه و بی توجهی شهرداری یاسوج گلایه کرده است.

این شهروند یاسوجی با اشاره  مشکلات محله بختیاری گفت: نبودکانال کشی برای هدایت آبهای سطحی،نبود زیر سازی و آسفالت مناسب کوچه ها از مهم ترین مشکلات این محله است.

شفیعی افزود: مسئولین شهرداری یاسوج برای رفع مشکلات در منطقه بختیاری شهر یاسوج اقدامات لازم را انجام دهند.

بر پایه این گزارش،چند سالی است که مشکلات آبگرفتگی در منطقه بختیاری ها در رسانه های استان مطرح می شود ولی تا کنون اقدامی توسط شهرداری یاسوج در این منطقه صورت نگرفته است.

 چند وقت قبل نیز حسین کاظمی مدیرکل امور شهری استانداری نیز در جلسه ای به مشکلات محله بختیاری در شرف آباد یاسوج اشاره کرد و گفت: اعتباری برای رفع مشکل در محله بختیاری‌ها مصوب شده که نباید به خاطر دو نفر معارض که منافعی دارند بقیه مردم معطل آن‌ها شده و مشکلاتی مثل روزهای بارندگی  برای مردم دردسر ایجاد کند.