هاشمی پور:مدیران کل نگاه مثبت به فسفات چرام داشته باشند تا زمینه ایجاداشتغال بیشتر برای جوانان این خطه مهیا شود+تصاویر
هاشمی پور:مدیران کل نگاه مثبت به فسفات چرام داشته باشند تا زمینه ایجاداشتغال بیشتر برای جوانان این خطه مهیا شود+تصاویر

به دنبال پیگیری های عدل هاشمی پور ،  نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی  وجلسات متعدد با سران مملکتی واذعان به مهم بودن فسفات چرام برای آینده این شهرستان تازه تاسیس ، در روز یکشنبه نهم تیرماه نائب رئیس کمسیون انرژی مجلس از کارگاه فسفات بازدید بعمل آورده و چگونگی روند پیشرفت پروژه […]

به دنبال پیگیری های عدل هاشمی پور ،  نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی  وجلسات متعدد با سران مملکتی واذعان به مهم بودن فسفات چرام برای آینده این شهرستان تازه تاسیس ، در روز یکشنبه نهم تیرماه نائب رئیس کمسیون انرژی مجلس از کارگاه فسفات بازدید بعمل آورده و چگونگی روند پیشرفت پروژه را از دست اندر کاران مجموعه جویا شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیریاسوج از شهرستان چرام ، با وجودتزریق ۱۷میلیارد تومان اعتبار به این طرح مهم واهمیت موضوع از نگاه نماینده ومردم چرام و پیشرفت پانزده وهفت دهم درصدی ،  عدل هاشمی پور نارضایتی خود را از روند و کند بودن پروژه اظهار داشتند و متذکر شدند باید طی برنامه زمان بندی که در سرلوحه کار باید می بود این پروژه بیشتر از این شاهد رشد و توسعه گردد.

نماینده مردم در جلسه ای که خبرنگاران نیز حضور داشتند ابراز داشت : در تهران به من نوید داده اند کوره آهک که از اولین دستگاه های استخراج از معادن و فرآوری محصول است تا دیماه آماده خواهد شد و این را از سرپرست کارگاه خواستار شدند که پایبند قولهای مدیران بالا دستی بوده ونسبت به سرعت و دقت در کارها نظارت بیشتری صورت پذیرد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار خوشحالی کرد که تعدادی از جوانان شهرستان چرام در این مجموعه مشغول به کارهستند واز سرپرستی کارگاه وپیمانکار مربوطه در خواست اکید نمود نسبت به بیمه همه ی کسانیکه مشغول کارند نظارت ویژه بعمل آید تا خدای ناکرده حقی از کسی ضایع نشود.

وی همچنین طی مصاحبه ای که با صداوسیمای استان داشتند بیان داشت : همچنان پیگیر این طرح آینده ساز در مجلس و جلسات سران مملکت خواهند بود و ابراز امیدواری کرد مردم برای رشد وتوسعه شهرستان یار ومدد کار باشند تا شهرستان چرام روند رو به رشد را همواره طی نماید.

سرپرست کارگاه مواردی که باعث کندی کار گردیده است به سمع و نظر نماینده رساند و افزود : برق  قدرت کافی برای این طرح عظیم را ندارد ودر اکثر مواقع دچار بی برقی می باشیم و همچنین نبود آب که رکن اساسی پیشرفت پروژه فسفات است مارا در تنگنا قرار می دهد و انتظار داریم مسئولان استانی در این زمینه مارا یاری رساند تا بتوانیم نسبت به سرعت بخشیدن طرح اقدام عاجل نمائیم.

وی ادامه داد: متاسفانه مدیران کل استانی هم در زمینه تامین برق وهم تامین آب مورد نیاز این پروژه حیاتی شهرستان چرام کمی با اغماض برخورد می کنند .

وی همچنین در پایان گفت : انتظار مردم از  مدیران کل این است که نگاه مثبت تری به فسفات چرام داشته باشند تا زمینه ایجاد کار بیشتر برای جوانان خطه چرام مهیا شود.

انتهای خبر/