سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد:بخش دیالیزبیمارستان بزرگ یاسوج بزودی افتتاح می شود
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد:بخش دیالیزبیمارستان بزرگ یاسوج بزودی افتتاح می شود

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بزودی بخش دیالیز با ظرفیت چهار تخت درمرکز آموزشی درمانی شهدای دولت‌آباد و بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج افتتاح می شود. به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج از مرکز کهگیلویه وبویراحمد، پرویز یزدانپناه ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه به دنبال سرمایه گذاری بخش خصوصی در […]

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بزودی بخش دیالیز با ظرفیت چهار تخت درمرکز آموزشی درمانی شهدای دولت‌آباد و بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج افتتاح می شود.

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج از مرکز کهگیلویه وبویراحمد، پرویز یزدانپناه ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه به دنبال سرمایه گذاری بخش خصوصی در ایجاد زیر ساخت های بهداشتی و درمانی استان هستیم اظهار کرد:  یک مرکز دیالیزی دیگر با ظرفیت ۱۸تخت با سرمایه گذاری بخش خصوصی بزودی در مرکز کهگیلویه وبویراحمد راه اندازی می شود

 وی با تاکید بر بهره برداری اصولی از پروژه ها، افزود: طی دو سال گذشته خیلی از پروژه ها افتتاح شد، اما به بهره برداری نرسید.

یزدانپناه ابراز داشت: دانشگاه از انتظارات اصلی دور شده و بازگشت دانشگاه به ریل خدمت گذاری از هدفگذاری های ماست.

یزدانپناه عدم پایبندی به قانون را از مشکلات ایجاد شده در دانشگاه دانست و گفت: شفافیت در کار و پایبندی به قانون محور فعالیت ما خواهد بود.

وی برنامه محوری را مورد تاکید قرار داد و گفت: تعامل با حوزه های مختلف نیز اجرایی خواهد شد.

یزدانپناه استخدام های غیر قانونی را از دیگر مشکلات به وجود آمده در دانشگاه دانست و گفت: در مدیریت جدید اجازه تخلفات را نخواهیم داد و جذب نیروها بر اساس قانون و عدالت محوری انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه شایسته سالاری، تجربه، مقبولیت دانشگاهی و مردمی از محور انتخاب ها خواهد بود، بیان کرد: توازن منطقه ای نیز در دانشگاه مورد تاکید قرار خواهد گرفت و از نیروهای توانمند استان استفاده خواهیم کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به بدهی دانشگاه، گفت: بدهی دانشگاه در سال ۹۵، ۳۰ میلیارد بود و اکنون به ۱۷۴ میلیارد تومان رسیده و ۲۲ میلیارد تومان بدهی پروژه ها وجود دارد.

یزدانپناه افزود: ۶۳ پروژه بهداشت و درمان در استان وجود دارد که سعی خواهیم کرد تا هفته دولت در اختیار مردم قرار گرفته و از آن بهره مند سوند.

پزدانپناه با اشاره به اولویت خدمات سرپایی، از بهره برداری از سه کلینیک تا هفته دولت خبر داد و بیان کرد: ارتقای شاخص های این محور نیز مورد تاکید قرار خواهد گرفت.

یزدانپناه از بهره برداری امرکز پزشکی هسته ای تا پایان سال ۹۸ خبر داد و گفت: اقدامات عملیاتی در این محور نیز اجرایی می شود.

پزدانپناه با اشاره به تکمیل و بهره برداری از بخش‌های مختلف بیمارستان شهید جلیل یاسوج و بیمارستان باشت، ابراز داست: طی روز گذشنه بخش قلب و عروق بیمارستان شهید جلیل به بهره برداری رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ارتباط سازنده با رسانه ها را از محور فعالیت های این مجموعه دانست و ابراز داشت: حمایت و نقد سازنده رسانه ها و پرهیز از مسائل حاشیه ای مورد استقبال قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در مدیریت جدید شکایتی بر علیه رسانه ها نخواهیم کرد و رسانه ها وجدان خود را قاضی قرار داده و مشکلات را مطرح کنند.