معاون گردشگری وسرمایه گذاری میراث فرهنگی استان:توسعه گردشگری در چرام رونق می گیرد/حمایت از بخش خصوصی دراولویت قراردارد
معاون گردشگری وسرمایه گذاری میراث فرهنگی استان:توسعه گردشگری در چرام رونق می گیرد/حمایت از بخش خصوصی دراولویت قراردارد

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی وگردشگری استان و مدیر میراث فرهنگی چرام امروز با حضور در شهرستان چرام و نقاط گردشگر پذیر از مکان های تفریحی و سفره خانه های سنتی در دو بخش سرفاریاب و چرام بازدید کرد. به گزارش سفیریاسوج؛سلمان خوش قدم پور معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره […]

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی وگردشگری استان و مدیر میراث فرهنگی چرام امروز با حضور در شهرستان چرام و نقاط گردشگر پذیر از مکان های تفریحی و سفره خانه های سنتی در دو بخش سرفاریاب و چرام بازدید کرد.

به گزارش سفیریاسوج؛سلمان خوش قدم پور معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل در ابتدا از طرح بوم گردی بخش سرفاریاب بازدید کرد وی بعداز آن از طرح بخش خصوصی چرام سفره خانه سنتی کورکی بازدید و صحبت های هر دو سرمایه گذار بخش خصوصی را شنید و قول همکاری داد.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص بازدید امروز اظهار داشت:خوشبختانه از طرف بخش خصوصی اقدامات خوبی در حال اجراست و آن به صورت خودجوش و تلاش های زیادی هم ما داریم که شهرستان چرام با توجه به اینکه جز شهرستان های چهارفصل استان کهگیلویه وبویراحمد است و هم از لحاظ تاریخی و طبیعی و گردشگری قابلیت های خیلی بالایی در زمینه جذب توریسم دارد به آنها کمک شود.

وی بیان کرد:برنامه های خیلی خوبی برای توسعه گردشگری در شهرستان چرام داریم از کمپینگ چشمه بلقیس تا بحث زائرسرای امام زاده علی (ع) سادات و امسال هم خوشبختانه روستای دره آخوند به عنوان روستای هدف گردشگری تصویب و اعلام شد.

خوش قدم پور بااشاره به توسعه صنعت توریسم در شهرستان چرام ولزوم آموزش به بومیان منطقه گفت:از نظر توسعه گردشگری آموزش بومیان منطقه روستای دره آخوند و سادات امام زاده علی را در دستور کار داریم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بیان کرد:گسترش بوم گردی را در مناطق مختلف منطقه سادات امام زاده علی و منطقه چرام و بخش طسوج را در دستور کار داریم.
وی افزود:استفاده از ظرفیت منطقه گردشگری طسوج به عنوان مهم ترین اهداف در سال جاری و سال آینده تا ۱۴۰۰را در دستور کار قرار دادیم و انشاالله به زودی عملی می شود

معاون گردشگری استان در خصوص کمک به بخش خصوصی و دو طرح مورد بازدید بوم گردی سرفاریاب و سفره خانه سنتی کورکی چرام گفت:خدا را شکر در سال گذشته طرح توسعه اشتغال روستایی را داشتیم که حدودا ۱۵۰میلیارد تومان ما معرفی بخش خصوصی را برای دریافت وام ارزان قیمت داشتیم که گام خوبی بود
وی ادامه داد:ما از همه توان و ظرفیت خود برای کمک به بخش خصوصی و این دو طرحی که فعال هستند کمک می کنیم و اگر بخش خصوصی این توان و ظرفیت را داشته باشد که از تسهیلات ارزان قیمت استفاده کند تا سال ۱۴۰۰تحول خوبی در بخش گردشگری استان خواهیم داشت.