دبیر ستاد خدمات سفر کهگیلویه وبویراحمد مطرح کرد:ظرفیت مکان های گردشگری شهر یاسوج تکمیل شده است/گردشگران از روستاهای هدف گردشگری بازدیدکنند/کاکان و کریک آماده استقبال از گردشگران است
دبیر ستاد خدمات سفر کهگیلویه وبویراحمد مطرح کرد:ظرفیت مکان های گردشگری شهر یاسوج تکمیل شده است/گردشگران از روستاهای هدف گردشگری بازدیدکنند/کاکان و کریک آماده استقبال از گردشگران است

دبیر ستاد خدمات سفر کهگیلویه وبویراحمد به همراه معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت،معدن و تجارت استان،شهردار یاسوج و برخی از اعضای شورای شهر یاسوج از مکان های گردشگری مرگز استان بازدید کردند. به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان،محمود باقری در این […]

دبیر ستاد خدمات سفر کهگیلویه وبویراحمد به همراه معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت،معدن و تجارت استان،شهردار یاسوج و برخی از اعضای شورای شهر یاسوج از مکان های گردشگری مرگز استان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان،محمود باقری در این بازدید با اشاره به تکمیل ظرفیت مکان های گردشگری شهر یاسوج از جمله منطقه گردشگری آبشار اظهار کرد: مکان های گردشگری مرکز شهر دیگز ظرفیت پذیرش مسافر را ندارند و گردشگران می توانند از روستاهای هدف گردشگری در شهرستان های بویراحمد و دنا را مورد بازدید قرار دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه زیر ساخت های گردشگری خوبی در روستاهای هدف گردشگری ایجاد شده است گفت: روستای گردشگری کاکان در شهر بویراحمد و کریک در شهرستان دنا آماده میزبانی از گردشگران است.

باقری از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی همراه با اجرای برنامه های شاد و فرهنگی در منطقه گردشگری چشمه سلام روستای کاکان خبرداد و گفت: این جشنواره تا جمعه ۱۷خرداد ماه برپا است.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گهگیلویه وبویراحمد تصریح: طبق نظارت های صورت گرفته اقلام خوارکی مورد نیاز گردشگران در بازرموجود است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

باقری همچنین از نظارت های مشترک از مکان های گردشگری و مراکز خدمات دهی به گردشگران به صورت سر زده خبرداد و گفت: این اقدام به منظور ارائه خدمات بهتر به گردشگران صورت می گیرد.