تجلیل ازروابط عمومی  اموزش وپرورش شهرستان چرام+تصاویر
تجلیل ازروابط عمومی  اموزش وپرورش شهرستان چرام+تصاویر

بمناسبت گرامیداشت هفته روابط عمومی مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام و جمعی از معاونین و کارکنان اداره از”فرزاد زارعی “روابط عمومی این اداره تجلیل شد. به گزارش پایگاه خبری سفیریاسوج؛ صدراله عزیزی رئیس اداره اموزش وپروش چرام؛در ابتدا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت:”روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک […]


بمناسبت گرامیداشت هفته روابط عمومی مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام و جمعی از معاونین و کارکنان اداره از”فرزاد زارعی “روابط عمومی این اداره تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری سفیریاسوج؛ صدراله عزیزی رئیس اداره اموزش وپروش چرام؛در ابتدا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت:”روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسایلی است که در آن نهاد می گذرد”.

عزیزی افزود: امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.

اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را  به فعالان زحمتکش و سخت کوش، به ویژه جناب فرزاد زارعی روابط عمومی فعال اداره اموزش وپرورش شهرستان را تبریک و تهنیت عرض کرده، امیدوارم این روز نقطه عطفی در توسعه و تحول روابط عمومی‌ها باشد.