خطیب جمعه چرام خطاب به اسرائیل وعربستان کودک کش:به زودی قدس و کعبه رافرزندان امام روح الله وسید علی از وجود کثیفتان پاک خواهند کرد.
خطیب جمعه چرام خطاب به اسرائیل وعربستان کودک کش:به زودی قدس و کعبه رافرزندان امام روح الله وسید علی از وجود کثیفتان پاک خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری سفیریاسوج؛حجت الاسلام افشار امام جمعه چرام در خطبه های این هفته شهر چرام با اشاره به تفسیر ایه ۲۴ سوره ی حشر گفت: اسماء الحسنی نام‌های نیکوی خداوند است و این اسماء همان اسماء و صفات‌ خداوند متعال هستند که راه ارتباط انسان با خداوند هستند. وی افزود:در در برخی از روایات […]

به گزارش پایگاه خبری سفیریاسوج؛حجت الاسلام افشار امام جمعه چرام در خطبه های این هفته شهر چرام با اشاره به تفسیر ایه ۲۴ سوره ی حشر گفت: اسماء الحسنی نام‌های نیکوی خداوند است و این اسماء همان اسماء و صفات‌ خداوند متعال هستند که راه ارتباط انسان با خداوند هستند.

وی افزود:در در برخی از روایات امامان معصوم(ع) به عنوان مصادیق اسماء الحسنی معرفی شده‌اند. مشهور ترین اسم الهی کلمه الله است .

خطیب جمعه چرام بیان کرد:از مهمترین خصوصیات این واژه می‌توان به قرار گرفتن در کلمه توحید و شهادت به توحید و ممنوعیت استفاده از آن برای غیر خداوند اشاره کرد.

امام جمعه چرام در خطبه دوم گفت:باید تحلیلی منطقی از شرایط موجود در منطقه صورت گیرد تا عده ای از بزدلان سیاسی اوضاع را بهتر درک کنند وبدانند جمهوری اسلامی دست برتر در معادلات منطقه ای را دارد،آمریکا بخاطر آگاهی از قدرت ما بدنبال جنگ نیست و آرایش دشمن نیز چنین امری را نشان نمی دهد.

وی افزود:منطقه غرب آسیا به محیط ناامنی برای آمریکا و متحدانش تبدیل شده است. دولت ایالات متحده توانایی هزینه‌دادن برای منافع متحدانش را ندارد و فقط حاضر است هزینه برقراری امنیت روانی آن‌ها را دریافت کند. و گاو های شیرده منطقه را بدوشد.بعلت های گوناگون دشمنان ، توانایی جنگ با ایران را ندارند.

وی با اشاره به اینکه موشکها و ادوات نظامی ما بسیار پیشرفته است،اظهار کرد:بدانید هر چیزی که تا الان نمایش داده شده مانند انواع موشک و پهباد و … اینها بخشی از قدرت سخت جمهوری اسلامی است. مقام معظم رهبری فرمودند که دوران بزن و در رو تمام شده یعنی اینکه دشمن در هرسطحی برای جنگ بیاید ما نیز در همان سطح آماده ی دفاع و حمله هستیم. و نیروهای نظامی و جوانان شهادت طلب ما اماده ی دفاع وحمله به مواضع دشمنان هستند.

وی افزود:آمریکای ها باید حادثه به دام انداختن پهباد rq170 که به ناموس امریکاییها معروف بود برایشان درس عبرتی شده باشد. پهبادی که اوباما تقاضا کرد تحویل آمریکا شود اما جوانان انقلابی ایران با هندسی معکوس آن توانستند یکی از کشورهای تولید کننده ی پیشرفته پهباد در دنیا باشند .

امام جمعه چرام در ادامه بیان کرد:الان هم اگر آمریکای ها در منطقه شلوغی ایجادکنند ناو آمریکایی در منطقه وضعیتی مثل پهباد انها خواهد داشت.
در منطقه نیز نیروهای مقاومت درس فراموش ناشدنی به دشمن داده اند.
بزرگترین حمله طی ۵۰ ماه اخیر به تاسیسات نفتی متحد اصلی آمریکا یعنی سعودی توسط انصاراله یمن صورت گرفته است .

وی افزود:حمله ای در عمق خاک سعودی ، که بازارهای بورس و اقتصاد جهان را تکان داده و قیمت نفت را بالا برده است.

حجت الاسلام افشار در ادامه گفت:آشکار شدن همبستگی میان نیروهای مقاومت با محوریت ایران اسلامی در جای جای منطقه از نقاط قوت ایران است، به طوری که آنها همه به هم مرتبط هستند و در یک جبهه می‌جنگند؛ نمونه ی آن را در سوریه دیدیم .

وی افزود:وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه‌ای، به کارکنان «غیرضروری» سفارت خود در بغداد و کنسولگری این کشور در اربیل دستور داد، «در اسرع وقت» عراق را ترک کنند ونیروهای نظامی آمریکایی در عراق از ترس متحدان ایران مثل حشد الشعبی در آماده باش کامل هستند .

این مسئول در ادامه بیان کرد:رژیم صهیونیستی دوست راهبردی آمریکا که سیاست های ایالات متحده بر حفظ این رژیم جعلی است بداند در لبنان بیش از یکصد هزار موشک آماده است تا قلب رژیم صهیونیستی را آماج حملات خویش قرار دهند.

وی افزود:رژیم صهیونیست که بعد از جنگ ۳۳ روزه وشکست از حزب الله لبنان سامانه پیشرفته ی گنبد آهنین را برای شهروندانش طراحی کرد . اینکه این سامانه پیشرفته در برابر مقاومت فلسطین عملا شکست خورده است واین را نباید تنها به دلیل ضعف آن دانست بلکه این نشان‌دهنده پیشرفت موشکی مقاومت فلسطین است. جوانان مومن حماس که از نیروهای جبهه ی مقاومت در منطقه اند.

خطیب جمعه چرام گفت:آمریکا ، اسراییل ،رژیم سعودی بدانند؛ به خون شهدایمان قسم ما از دشمن هراسی نداریم و منتظر این اتفاقیم که با دستان جوانان عاشق شهادت جبهه ی مقاومت به زندگی ننگینشان خاتمه
دهیم .

وی افزود:ما همان ملتی هستیم که با عنایت خداوند در جنگ تحمیلی و فتح خرمشهر سیلی محکمی بر تجهیزات مادی شما زدیم و قدرت خویش را به شما نشان دادیم .

حجت الاسلام افشار در ادامه گفت:والله قسم آماده ی پاسخ جنایت و کودک کشیهای سعودی در یمن و رژیم صهونیستی در فلسطین هستیم و انوقت خواهید دید که قدس و کعبه را چگونه فرزندان امام روح الله وسید علی از وجود کثیفتان پاک خواهند کرد.

وی افزود:رئیس‌جمهور آمریکا هم که طی روزهای اخیر متوجه شده ایران ذره‌ای از مواضع خود کوتاه نخواهد آمد، همه راه‌ها را پیش روی خود ، بسته می‌بیند؛ نه جرئت جنگیدن را دارد و نه می‌تواند آشکارا عقب بنشیند و با لطف الهی بزودی بی ابرویی آمریکای ها را در این جنگ روانی خواهیددید.

این مسئول در ادامه عنوان کرد:انتشار خبر برکناری احتمالی جان بولتون مشاور ضد ایرانی وجنگ طلب ترامپ ، نشانه این است که آمریکا پرچم تسلیم را بر افراشته و می‌خواهد به اصطلاح برای صلح گفت و گو کند. اما مردم ،مسولان وسیاسیون ایران اسلامی دیگر فریب شعار مذاکره ی دشمن را نخواهند خورد و باید بدانند توبه ی گرگ مرگ او است.