۸۷پرونده قاچاق کالا در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد
۸۷پرونده قاچاق کالا در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد

  معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده گان سازمان صنعت ،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸۷ پرونده قاچاق کالا در این استان سال ۹۷ تشکیل و به تعزیرات حکومتی برای اعمال قانون ارسال شده است. به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج از مرکز کهگیلویه و بویراحمد،روح الله باقری فرد روز […]

 

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده گان سازمان صنعت ،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸۷ پرونده قاچاق کالا در این استان سال ۹۷ تشکیل و به تعزیرات حکومتی برای اعمال قانون ارسال شده است.

به گزارش پایگاه خبری سفیر یاسوج از مرکز کهگیلویه و بویراحمد،روح الله باقری فرد روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال ۹۷ تعداد ۶ هزار و ۸۲۰ مورد بازرسی توسط بازرسان این سازمان از بازارهای استان و همچنین گشت های مشترک نمایندگان دستگاه های نظارتی مربوطه از جمله تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن، پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز، معاونت غذا و دارو و دیگر دستگاه های متولی انجام شد.
وی افزود: در مدت مذکور تعداد ۸۷ پرونده تخلف با ارزش ریالی ۲۲۸ میلیارد و ۳۸ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان برای اعمال قانون ارسال شده است.
باقری فرد بیان کرد: موارد مکشوفه شامل سیگار، تنباکو، لوازم آرایشی و بهداشتی، لامپ، چای، انواع نوشیدنی های غیر مجاز و اسباب بازی بوده است.


وی عنوان کرد: ۷۹ هزار و ۶۷۳ قلم کالای کشف و ضبط شده در کهگیلویه و بویراحمد طی فرایند اداری مربوطه تحویل سازمان فروش اموال تملیکی استان شده است.
معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده گان سازمان صنعت ،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شهروندان می توانند شکایات خود را با سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش دهند تا در اسرع وقت پیگیری شود